Skip to main content

Ik heb sinds 30 minuten weer een relatie met mijn ex van twee jaar geleden. Ik kwam haar tegen op insta en zag dat mijn broertje haar ook volgde, dus stuurde ik haar een berichtje 'hoe ken je mijn broertje'. Daarna hebben we een paar dagen geappt en bleek dat we elkaar weer leuk vonden. Wij spraken vroeger af in het park ofzo, maar hoe doen/deden jullie dat? Ik ben 15, zei is 16.

hey,

ik ben 14 en mijn vriendje is 15, wij spreken niet echt af op een standaard plek maar als we afspreken dan komt hij soms eerst naar mn huis toe of als we vanuit school afspreken dan staan we bijvooorbeeld gewoon bij elkaars kluisje en anders bij een speeltuintje ofzo

groetjess


hey,

ik ben 14 en mijn vriendje is 15, wij spreken niet echt af op een standaard plek maar als we afspreken dan komt hij soms eerst naar mn huis toe of als we vanuit school afspreken dan staan we bijvooorbeeld gewoon bij elkaars kluisje en anders bij een speeltuintje ofzo

groetjess

Thanks voor je antwoord!


Hey,

Ik heb zelf geen relatie gehad , maar veel vrienden van mij wel, dus ik beantwoord even waar zei elkaar doen ontmoeten. 

 

Bij mijn vrienden maakt het niet uit waar ze met hun vriendje /vriendin afspreken, soms als ik met de vriendengroep afspreek komt er altijd wel wat aanhang mee, ik weet dat de meeste gewoon bij hun thuis afspreken , de ene vriend verbergt het voor zijn ouders , dus die spreekt af bij de tennisclub waar hij tennist. En de andere vriendin die spreekt met haar vriendje af op echt plekken waar je denkt :hoe kom je erop. Ik zal even een voorbeeld geven op het dak van een flatgebouw. En de ander die spreken met elkaar af bij een parkje.  En soms is het zo als ik bijvoorbeeld zelf niet thuis ben, omdat ik dan aan het werk ben en mijn ouders niet thuis zijn(ze zijn bijna nooit thuis dus dat is soms wel chill) appen ze mij of ze bij mij even kunnen chillen , omdat dat bij hun niet kan , omdat hun ouders dat niet mogen weten of gewoon bij hun beide te druk is. Ik zelf doe daar dan niet moeilijk over en als ik dan thuis ben en ze zijn er nog , is het altijd wel ff gezellig. En soms spreken ze af bij een openbare plek zoals een restaurant of bibliotheek.  

 

Weet niet of je er wat aan hebt maar oke.  (Even voor de duidelijkheid,  ik heb geen relatie gehad , dit is puur wat vrienden doen)

Groetjes Gebruiker c 


Heyo,

Momenteel heb ik geen relatie, maar ik heb lange tijd een vriendin gehad. Ik heb haar ontmoet toen ik en me beste vriend weer is opzoek waren naar oude gebouwen.  In Amersfoort had je een mooi verlaten huis en daar heb ik haar voor het eerst ontmoet. Ze was/is wel een beetje vreemd, maar wat wel leuk is, is dat we allebei dezelfde mankementen hebben haha. We zijn allebei mentaal niet helemaal oke lol. 

Wij spraken dan meestal ook af in oude panden, en we kwamen regelmatig bijelkaar thuis. Opa en oma waren altijd enorm blij met haar,  ik ook hoor!

Dus ja bijelkaar, oude verlaten panden, in het bos, bij de zee, overal wel. Behalve op het dak van een flatgebouw. Als iemand ons daar zag dan werd meteen de politie, brandweer en ambulance gebeld want straks gaan ze springen hoor hahaha😂

See ya!

Spookyzx. 


Hangt er vanaf wat je wilt doen.

Aangezien pas net weer bij elkaar zijn en dat online hebben gedaan (klein inwendig lachje) zou ik gewoon bij iemand thuis afspreken. Zegmaar. Om zeker te zijn dat jullie op dezelfde pagina zitten en elkaar echt leuk vinden. 

Je kan opzich ook ergens in een park of tenminste op een leuke, openbare plek met elkaar afspreken


Reageer