Skip to main content
Vraag

Waar letten jullie nou écht op bij een jongen als je hem leuk vindt

• July 22, 2026
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Waar letten jullie nou écht op bij een jongen als je hem leuk vindt? Je mag alles zeggen!

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Hõla Juliantje, ik ben zelf geen meisje, maar ik heb al wat langer rondgekeken op dit platform en dit is het een beetje over het algemeen volgens mij:

1. Fysieke aantrekking. Volgens mij gebeurt er niet zoveel zonder dat je iemand in de eerste instantie knap vind.

2. Wees jezelf. Ja, leuk, dit hoor je heel vaak, maar het is wel zo.

3. Ga niet onnodig arrogant of stoer doen, en wees ook een beetje aardig tegen andere mensen. Dat stoer doen is dus eigenlijk totaal niét stoer.

4 (bonus). Er is geen 'gouden tip' of zoiets dat je gelijk aantrekkelijk maakt, of je kansen op een relatie gelijk aanzienlijk verhoogd. (Zelf had ik hier een beetje op gehoopt, maar helaas haha.) Zoals eerder gezegd, wees gewoon jezelf, je wordt misschien iets aantrekkelijker als je de stappen hierboven volgt, maar zoals gezegd, er is geen 'gouden tip' en iedereen heeft zijn eigen smaak.

Ik hoop dat dit wat helpt :)

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

Iedereen heeft zijn eigen type en waar zij oplet. Maar ik kan wel wat vertellen over waar ik op let bij een jongen en wat ik belangrijk vind.

Nou wat ik belangrijk vind hij moet knap zijn, maar persoonlijkheid vind ik ook heel belangrijk. Over persoonlijkheid vind ik het zelf belangrijk dat het geen ja knikkerd is iemand die overal ja op zegt. Hij moet zelf ook een hele sterke mening hebben, direct en eerlijk zijn maar wel respect voor me hebben. Hij moet me kunnen troosten en ik moet hem kunnen vertrouwen.

Eigenlijk vind ik het belangrijk dat iemand zo'n een beetje hetzelfde temperament als mij heeft. Dus wat ik daarmee bedoel meer dezelfde persoonlijkheden als mij heeft. 

En wat ik ook belangrijk vind is. Niet te snel gaan zoals met voor het eerst zoenen en seks hebben enzo.

Hopelijk vond je het nuttig😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥