Vraag

waar kan ik een gay vriend vinden

  • 4 March 2024
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hii ik ben 15 jaar alleen ik zou heel graag een vriend willen die er altijd voor me is of met wie ik samen dingen kan doen. Ik kan gewoon niemand vinden en alle mensen in mijn omgeving zijn best wel tegen homo’s (niet mijn ouders). Maar ik heb het nog niet verteld aan mijn familie en vrienden, en ik kan dus best wel iemand gebruiken.

Iemand tips?

Heel erg bedankt alvast🩷🩷


7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi ik zie dat je zegt dat je een transmeisje zou zijn of ben je toch een jongen? Het kan ook dat je non-binair bent.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 1
Badge

Ik weet het eigenlijk nog niet helemaal ik heb er zelf ook wel veel moeite mee😓 maar voor nu nog een jongen☺️👍

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, @IkHebGeenIdee2 misschien handig om het op je profielpagina aan te passen naar 'Jongen'

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

Ben je eigenlijk blij met wat er verandert aan je lichaam? (Nu in de pubertijd)

 

Als je er blij mee bent dan ben je waarschijnlijk gewoon jongen.

 

Of je zou ook de term Demi Boy kunnen gebruiken. Dat betekent dat jij je voor het merendeel jongen voelt en voor een deel een ander geslacht of een deel niks. Ik ben bijvoorbeeld een Demi Boy.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +2

Onnodige quote verwijderd 


In de Gsa op school is de enige plek daarvoor die ik ken, maar er zijn vast wel meer plekken te vinden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @IkHebGeenIdee2 

Ken je ‘jongenout’.? Dat is een veilige site om in contact te komen met andere jongeren, ook andere lhbtqi jongeren.

zie https://www.jongenout.nl.

 

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +11

Ik weet niet of ik het mag voorstellen, maar op discord (13+) heb ik een keer een lgbtq+ server zien langskomen. Het is heel veilig van wat ik heb gezien. De rede dat ik dit voorstel is omdat ik er zelf niet bij zit. Volgens mij heette het Fairly Odd Queers

Kindertelefoon: als het niet mag, verwijder het alsjeblieft :)

 

Liefs,

         M.

Reageer