Vraag

vroegere crush

  • 16 November 2020
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Badge

3 jaar geleden heb ik aan een jongen verteld dat ik hem leuk vind. (Hij gaf als reactie dat hij zich zelf nog te jong vond om zulke keuzes te maken) 

Nou 3 jaren later werkt hij bij een supermarkt in mijn wijk waar ik vaak mijn boodschappen doe terwijl, bij zijn wijk een supermarkt op loopafstand is.

Wanneer ik mijn boodschappen doe dan zie ik hem vaak, maar wanneer hij me aankijkt en hij keek de vorige keer een tinkeltje te lang naar me😂. Maar ik durf hem niet aan te kijken en te groeten.

Maar als ik het probeer  oogcontact te maken ben ik bang dat hij al aan me ziet dat ik hem nog leuk vind. Btw ik een jongen 

 

Mijn vragen zijn;

 

Is het raar dat ik na drie jaar nog gevoelens voor hem heb?

Wat kan ik nog doen als ik hem zie bij de supermarkt?

In de eerste alinea las je dat ik schreef ‘(Hij gaf als reactie dat hij zich zelf nog te jong vond om zulke keuzes te maken)’. Zou dit betekenen dat hij me dan wel leuk vind? Want meestal als je iemand niet leuk vind zeg je toch gewoon NEE. Of zie ik het nou verkeerd.

 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!😁

 

gr Jack

 

 


1 reactie

Heyy

Ik denk dat je misschien wel gelijk kunt hebben. Misschien vond hij zichzelf toen te jong om te beslissen op welk geslacht hij viel/valt. Als je zo reageert twijfel je nog denk ik, dus misschien was hij er nog niet helemaal uit. Als je hem nog eens ziet kun je toch gwn je hand opsteken, of knikken. Hoeft niet overdreven uitbundig, maar je kan hem wel gwn groeten i guess. En nee, het is niet raar om 3jaar lang een crush te hebben op dezelfde persoon, betekend denk ik dat je echt helemaal weg bent van hem!

Succes!

Reageer