Hallo, ik heb 2 maanden terug seks gehad met een ene jongen en ik heb nu fix met een jongen van mn klas die blijkbaar een vriend is van hem. Ik heb met diegene waarmee ik seks had afgesproken dat we het niet tegen iemand ooit zouden vertellen want we zijn jong en we willen gewoon daar geen probleem mee hebben. Maar nu heb ik fix met ene jongen van mn klas die beetje vrienden met hem is. Ik ben nu zegmaar bang dat die jongen waarmee ik seks heb gehad dat ooit tegen hem zou vertellen. Want ik wil niet dat iedereen dat gaat weten. Wat kan ik doen??
Bladzijde 1 / 1
Als jullie beide afgesproken hebben dat jullie niemand zouden vertellen dat jullie seks hebben gehad dan denk ik dat hij dat zelf ook liever niet in de wereld heeft. Zeg maar dat hij het zelf dan ook niet wilt dat andere mensen het weten, en dus niks zou zeggen.
ik weet niet hoe je band is met die persoon waar je seks mee hebt gehad maar je kunt het er altijd nog een keer met hem over hebben dat je gewoon echt niet wilt dat andere het weten en of hoe hij er over denkt.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.