Hey iedereen, ik heb een moeilijk dingetje waar ik graag wat over wil delen. Er zit bij mij op school een ongeveer 1.5 jaar oudere jongen die mij een keer om seks vroeg uit het niks, ik kon dit niet waarderen en ben naar zin mentor wat mijn leefstijl coach was gegaan en we hebben erover gepraat en hij had spijt en zou mij privé met rust laten. Nu is het een tijd rustig geweest en nu vroeg hij mij ineens verkering. Day wilde ik absoluut niet en heb day hem iets te duidelijk gemaakt maar hij blijft maar pushen en zeggen dat hij veranderd is. Ik heb hem geblokkeerd maar zie heb vaak door de school lopen en we moeten helaas ook de zelfde route reizen. Ik heb erg veel aan mijn hoofd en kan er maar niet mee stoppen erover te denken erg vervelend. Miss herkent iemand zich erin of heeft iemand tips? Liefssxxxx
ja dat is wel moeilijk dingetje hoor.
wat ik zou doen in deze situatie is: zeggen tegen hem dat hij moet stoppen met naar mij te kijke of ….
en over het denken over die persoon heb ik nog tips om er mee te leven:
- praat er over met iemand die je vertrouwt, bv: ouder, vrienden,…
- schrijf het op een dag boek.
Hoi tessietjuuh
wat stom om te horen hier nog wat tips.
-1 Kijk op Google maps of er nog andere routes zijn (misschien vind je wel een kortere route)
-2 Als hij je echt stoort en je voelt je onveilig kun je op het internet kijken naar horloges of sieraden met een SOS knop en/of tracker. Als je je erg onveilig voelt en kan maar niet stoppen eraan te denken dan kan dit helpen,
-3 reis in een groepje
4-Als dit echt niet helpt dan is het het best om aan je moeder of vader te vertellen of iemand anders die je vertrouwt
hoop dat dit helpt
Sanmari
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.