Vraag

vriendjes en zoenen?

  • 24 November 2019
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Badge

Oke hi, ik ben een meisje van 13 jaar. Ik zit in de 1e klas en ik heb een hele maar dan ook hele goede klik met een jongen, en hij weet dat ik hem leukleuk vind, toen ik hem dat vertelde zij hij "ja ik jou eigenlijk ook"....helaas heb ik een nare vriendin die jaloers is en ik heb het idee dat het "ons" tegenhoud...want hij vroeg me laatst bijna! alleen toen kwam zei....we hebben uren lange videobel gesprekken ....ik ben zelfs an het denken om hem te vragen...maar wat als hij ja zegt vanuit medelijden (zal hij wss nooit doen) maargoed even tussen door we hebben dus een bijna relatie...los daarvan wat als het aan is vinden jullie 13 dan te jong om te zoenen? 

 

ik hoop dat jullie me willen helpen😉 alvast bedankt xxx 


3 reacties

13 is zeker niet te jong om te zoenen, zolang jij en je vriend het oké vinden. Je vriendin of iemand anders heeft niet het recht om met je relaties te bemoeien. Als jij hem leuk vind en hij jou ook. Waarom zou je dan er niet voor gaan? Alleen omdat je vriendin jaloers is? Gewoon vragen. En laat je vriendin gewoon jaloers zijn. Kan soms enorm grappig zijn

Badge

laat die vriendin lekker, vraag hem gewoon als jij hem leuk vind en hij jou kan er toch niks misgaan? die vriendin moet zich nergens mee bemoeien ik zou die vriendin een beetje achterwege laten als ik jou was.  echte vriendinnen gunnen het elkaar om een vriendje te krijgen/hebben!

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik ben 13 en gay 

ik vind het niet te jong hoor ik heb een half uur tong gezoend dus kan  best het was dan wel met een jongen maar kan best 

Reageer