Vraag

Vriendjes

  • 17 January 2024
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Heyyy girll (en boyss ofc) 

Ik ben 15 jaar en ik heb sinds november een vriendje. Voor dat ik met hem kreeg vond ik hem al heel lang leuk enzo. Maar nu ik met hem heb besef ik me dat hij niet echt mijn type is. Ik ben nogal druk en hij is erg rustig. Daarnaast als we gaan afspreken dan vind ik het een beetje saai. Want ja ik kan niet echt mezelf zijn bij hem (teminste zo voelt het). Ik krijg dus kleine irritaties aan hem en ik weet niet of ik nog wel verder wil.  Laats gingen we naar de bios en hij pakte me niet vast ofzo. Hij heeft me ook nog nooit echt geknuffelt. Maar ik vind dat verliefd zijn niet alleen gaat om om lief doen tegen elkaar maar ook bij elkaar passen en je fijn voelen bij hem of haar. Zo voel ik het nu teminste niet echt. Hebben jullie advies voor mij, want aan de ene kant wil ik het wel graag uitmaken maar dan breek ik zn hart..

Groetjes Leonie <3


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi!!

Omg je hebt echt gelijk. Je moet je echt fijn en comfortabel voelen in een relatie. Wat ik zelf zou doen is er met hem over hebben. Aangezien jullie in een relatie zitten en jij ooit zo mega verliefd was moet dit redelijk makkelijk gaan. Als je hem zo leuk vind en hij jou, zou hij een verandering moeten maken om ervoor te zorgen dat jij je wel fijn en comfortabel voelt. Natuurlijk moet je hem niet forceren om je constant aan te raken enzo, want hij kan daar ook oncomfortabel van te worden. Je hoeft het niet gelijk uit te maken (vind ik)

 

Groetjes xx

Badge

Heyy! 
 

Ik snap je heel goed! Jij moet je natuurlijk op je gemak voelen als je met iemand bent, en als dat niet het geval is is dat super- vervelend. Het ligt natuurlijk helemaal aan jou en ik weet niet hoe deze situatie voor jou aanvoelt maar er zijn nu 2 opties. Je kan het er met hem over hebben, maar zo moet hij zich veranderen en de vraag is of hij dat doet. Hoeveel hij ook van je houd, het is nooit fijn iemand te zijn we je niet bent. De andere optie is het uitmaken. Dit zou ik doen door rustig met hem te praten over waarom en dat is gewoon heel jammer. Toch denk ik dat dat het beste is. Denk je niet? 
 

wens je heel veel succes xxx

Reageer