Vraag

vriendje willen maar ingewikkeld

  • 7 August 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Badge

Ik ga dus na de vakantie naat 3tl ben k echt mega blij mee want ik dacht nooit dat het ging lukken. Maar ik weet dus niet zo goed of het wel goed gaat komen in mijn nieuwe klas. 

 

Het is een keer gebeurt dat de hele klas zei: jullie passen echt goed bij elkaar blah blah blah. Ik ging hem in beelden als het perfecte vriendje. We hadden een relatie voor 5 maanden. Achter me rug om heeft hij gemene dingen gezegt. Zoals dat ik zelfmoord moest plegen. Ik heb nu al een jaar niks meer gehad met iemand omdat ik bang ben dat zoiets weer gebeurt. 

 

In me nieuwe klas zitten ook van dit soort jongens die eigenlijk helemaal niet leuk zijn. Ik denk dat ik mezelf niet goed kan beheersen en domme dingen ga doen. Het ding is ik wil heeeel graag een vriendje maar ik ben gewoon bang dat ik weer dezelfde fout maak. Iemamd tips of advies ofzo? :/


1 reactie

Blijf goed onthouden dat niet alle jongens zo zijn!

Vervelend dat er wel dit soort types in je nieuwe klas zitten. Jezelf beheersen vereist wat discipline, daar kunnen we je niet mega goed mee helpen. Echter, een vriendje hoeft niet per se van je klas te zijn; je kan ook best iemand ontmoeten op een feestje, werk, sport, hobby, o.i.d.. Uiteindelijk vindt je vast wel iemand.

Heb je misschien een vriendin die je kan helpen met voorkomen van de fout ingaan met een jongen? Anders zal je dat zelf moeten doen. Hoe dan ook, succes!

Reageer