Vraag

vriendje willen

  • 19 April 2021
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Hoii ik ben nu 14 jaar en ik wil heel erg graag een vriendje echt heel erg graag gewoon iemand waarmee je alles kan delen en altijd mee kan lachen maar alle jongens die bij mij in de buurt wonen kijken alleen naar me kont en roepen me na en ik heb online geprobeerd maar geen een jongen is echt leukk misschien ben ik het gwn ik weet niet wat het is maar is mis nou iets wat ik niet eens heb hebben jullie tips hoe dit weg gaat of wat in met dit gevoel kan doen


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wachten tot ze volwassen zijn, jongens lopen een jaar mentaal achter bij meiden ofzo, dus natuurlijk vind je ze allemaal raar… ze worden vanzelf wel normaal, maar er zijn natuurlijk ook normale jongens, je moet ze gewoon vinden, miss kijk jij alleen naar de rare omdat ze je na roepen...

Hii meid,

Ik snap je struggle. Dat je gewoon iemand wilt vinden waar je alles mee kan delen en waar je zulke magische klik mee hebt, maar dat de jongens in je buurt allemaal m0therf*$kers zijn. Dat is naar.

Mijn tip is hierbij om al die tijd dat je hebt nagedacht over een vriendje vinden, al de uren die je er in hebt gestopt eens te reserveren om op jezelf te gaan focussen. Harder te werken voor een leven waar jij trots op zou zijn en daar in ook zelfvertrouwen ontwikkelen.
Dat ene nieuwe ding wat je wil leren? Die ene gewoonte die je jezelf wil aan leren?

Do it. Do it. Do it. Word zelf eens je eigen beste vriendin.

En trust me, dan komt er echt wel iemand op je pad. Want zelfvertrouwen is attractive! Meestal komt het ook als je het het minst verwacht. En ook al komt er niemand op je pad voorlopig, dat is helemaal okay! Dat heeft niks te maken met of je het wel waard bent of niet. Give it some time!

Hope this helps!
 

groet,
seabreezes

Reputatie 2
Badge +1

hey. ik ben een jongen, en ik wil hetzelfde. hier zijn wat tips:
1.zoek er niet naar. dit kan leiden tot stress.
2.trek je niks van hun aan. het gaat om je innerlijk, niet om je uiterlijk.
3.blijf jezelf, laat anderen niet je leven bepalen,en geniet ervan!
hoop dat het hielp :)

Badge +3

Hey , lastig lastig 

Ik ben het helemaal eens met seabreezes. Spontane dingen zijn vaak het leukst en zo denk ik ook de liefde. Probeer vooral te genieten van je leven nu en focus op jezelf. En o ja, vergeet niet dat je ook kan lachen en dingen kan delen met vrienden! investeer je tijd vooral in jezelf en je vrienden en die lover komt later wel!

Hoop dat je er wat aan hebt:)

 

 

 

Badge

Wachten tot ze volwassen zijn, jongens lopen een jaar mentaal achter bij meiden ofzo, dus natuurlijk vind je ze allemaal raar… ze worden vanzelf wel normaal, maar er zijn natuurlijk ook normale jongens, je moet ze gewoon vinden, miss kijk jij alleen naar de rare omdat ze je na roepen...

lopen ze een jaar achter XD

Badge

ik snap je probleem ik loop er ook tegenaan maar ik denk dat het nu ook bij onze leeftijd past dat ze nu meer naar onze kont kijken 

maar ooit kom je er wel 1 tegen waarvan je denkt ‘he die is leuk’ en dan heb je wat

Reageer