Ik ben 15 jaar en heb een vriendje. Hij woont in in een ander land (heb hem ontmoet toen ik op vakantie was bij m'n oma), hij si 15 en we hebben nu een half jaar.
Ik ga in de voorjaarsvakantie terug om mijn oma te zien met mijn ouders. Mijn ouders willen mijn vriendje nu ook ontmoeten. We hebben een uitje gepland. we gaan naar een shopping mall, als we daar eenmaal zijn mogen we gewoon weg van m'n ouders maar de heen en terug weg is 4 uur.
Het probleem is, hij drinkt, hij rookt, hij doet drugs en hij heeft een tattoo op zijn hand. het is ook niet zomaar een tattoo, maar een tattoo van een bepaald duits teken uit 1945 als je snapt wat ik bedoel. Hij was dronken toen hij hem heeft laten zetten, hij heeft er spijt van maar hij heeft niet genoeg geld om hem te laten weghalen.
Ik ben heel bang dat hij zich verspreekt tegen mijn ouders over het roken, drinken enzovoort. Ook heeft hij het geheugen van een goudvis, dus er is een grote kans dat hij vergeet dat hij dat niet mag vertellen. Ik wil niet dat hij zich verspreekt, want mijn ouders zijn heel streng, en dan mag ik niet meer met hem omgaan.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?