Vriendje van 9 jaar ouder

  • 7 November 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik werk dus samen met een jongen van 25 (ik ben 16) en hij flirt a een paar weken met me. Ik heb teruggeflirt maar ik was de hele tijd niet zeker over wat ik nou wilde of niet en of dit wel een slimme keuze was.

Toen we begonnen met appen zei hij dat hij me steeds leuker begint te vinden en de hele tijd aan me denkt. Nu toen ik 2 dagen gelden moest werken heeft een ander collega van ons ons aangedrongen om een koppel te worden, iets wat die jongen dus zelf ook al zo snel mogelijk wilde. Ik had vorige week al ja gezegt op een date die ik morgen heb dus ik wilde geen nee zeggen.

Het probleem is dat elke keer als ik de in de avond over denk lijkt het prima omdat ik me dan eenzaam voel maar als ik er overdag over nadenk moet ik mezelf steeds heel erg hard overtuigen dat ik nu in een relatie zit en dat dat normaal is en wat ik wil. 

Ik ga morgen naar zijn huis en ik heb het gevoel dat ik er nu niet meer onderuit zou kunnen komen en dat ik misschien spijt krijg van dingen later maar aan de andere kant ook weer niet.

Heeft iemand hier ervaring mee?? Of advies?? Ik heb geen idee meer.


2 reacties

Bij enige twijfel gewoon niet doen. Ik snap dat je het gevoel hebt alsof je er niet meer onderuit kan, maar je kan er altijd onderuit. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden aan een jongen als je eigenlijk gewoon niet wilt. Verder adviseer ik je ook helemaal geen contact meer met deze jongen te hebben, hij is volgens de wet gewoon een pedofiel

angovis heeft wel gelijk, je hoeft dit niet te doen omdat hij het wil, hij is dan ook een pedo.

Als jij zwanger wordt en je oudeers kom erachter dat hij veel ouder is is er een zeer grote kans dat hij in het gevang beland. En ls je eronderuit wilt gewoon zeggen dat je vergeten was dat het je moeders verjaardag was en dat je niet meer kan gaan. Of gewoon blokkeren Dat is toch wel de beste optie :)

groetjes :)

Reageer