vriendje, raar door corona

  • 25 May 2020
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 5 reacties

hallo, ik ben KVP, ik ben bijna 13 en zit in het 1ste middelbaar, ik heb al 2 jaar een vriendje, maar toen we naar de middelbare school gingen, gingen we elk naar andere school.
We hadden afgesproken om elke dag te sturen of te bellen, maar hij stuurt bijna niks meer…

Ik wil terug praten met hem en bellen, dus mijn vraag is eigenlijk, hoe krijg de aandacht een beetje terug tijdens Corona? ( hij zit toch bijna heel de dag op de playstation en dan heb ik het gevoel dat ik het niet waart ben om te stoppen met gamen, hij maakt ook wel huiswerk daar niet van hoor. )

grtn KVP


5 reacties

Reputatie 1
Badge

hallo, ik ben KVP, ik ben bijna 13 en zit in het 1ste middelbaar, ik heb al 2 jaar een vriendje, maar toen we naar de middelbare school gingen, gingen we elk naar andere school.
We hadden afgesproken om elke dag te sturen of te bellen, maar hij stuurt bijna niks meer…

Ik wil terug praten met hem en bellen, dus mijn vraag is eigenlijk, hoe krijg de aandacht een beetje terug tijdens Corona? ( hij zit toch bijna heel de dag op de playstation en dan heb ik het gevoel dat ik het niet waart ben om te stoppen met gamen, hij maakt ook wel huiswerk daar niet van hoor. )

grtn KVP

help mij aub

Reputatie 2
Badge +3

Haii,

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt!

Ik ben hem vaker gaan appen/bellen op gegeven moment hadden we samen weer meer contact en nu kan je weer zeggen dat we beste matties zijn hihi:smile:

Als hij echt niet reageert dan zegt dat meer over hem dan over jouw!:kissing_heart:

 

xxx

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Ik denk dat jij het best heel veel naar hem kan appen. Jongens laten wel vaker niets van zich horen maar dit betekent totaal niet dat jij het niet waard bent. Er kan ook iets aan de hand zijn wat die niet tegen jou heeft verteld.

 

Xx mij 

dat zo ook kunnen ja. (Ben zelf een jongen) meestal reageer ik vaak direct maar als ik even over een antwoord na denk kan dat soms lang duren. Dat hij niet snel reageert is inderdaad geen teken dat hij het niet belangrijk vind maar misschien zit hij zijn huiswerk te maken of te leren voor een toets ofzo. Of zijn mobiel is leeg. Misschien staat zijn telefoon gewoon uit of stil . Waardoor hij het niet merkt.

Ik zou gewoon geduld hebben , ik ben zelf niet echt een gamer ofzo . Dus besteed daar niet echt tijd aan maar heb gewoon geduld en praat bijvoorbeeld om de aandacht te trekken over een game die hij leuk vind ofzo. Denk dat de meeste jongens dan wel reageren want je bent dan geïnteresseerd in hun game ofzo.

Hopelijk heb je er iets aan.  

Groetjes 

Reputatie 1
Badge

hey @Gebruiker c , @Mandy.xx en @Anoeniempjeee

heel erg bedankt voor jullie advies dit gaat zeker helpen ! 

Bedankt! 

groetjes

KVP

Reageer