Vraag

Vriendje op school

  • 22 February 2021
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb in de lockdown een relatie gekregen met een jongen uit mijn klas alleen als we straks weer naar school gaan dan wil ik niet dat het ongemakkelijk word tussen ons want we hebben elkaar nog maar 1 keer gezien en toen hadden we nog niet en hoe moet je met elkaar doen? Gewoon alsof je vrienden bent of klef 


4 reacties

Hoi @NaomiJ ,

er is geen vaste manier voor een relatie hebben. Ik begrijp dat het best even anders zal zijn als je weer naar school kan. Probeer een beetje aan te voelen/te overleggen wat jullie van elkaar verwachten qua omgang.  Maak je er niet al te druk om, komt wel goed. Je kan overigens ook in eerste instantie niet zo veel laten blijken aan je klasgenoten en dan vinden jullie samen wel uit of het nou daadwerkelijk iets is tussen jullie of niet. Veel succes!

-eenanoniemejongen1

Hoi @NaomiJ ,

er is geen vaste manier voor een relatie hebben. Ik begrijp dat het best even anders zal zijn als je weer naar school kan. Probeer een beetje aan te voelen/te overleggen wat jullie van elkaar verwachten qua omgang.  Maak je er niet al te druk om, komt wel goed. Je kan overigens ook in eerste instantie niet zo veel laten blijken aan je klasgenoten en dan vinden jullie samen wel uit of het nou daadwerkelijk iets is tussen jullie of niet. Veel succes!

-eenanoniemejongen1

Dankjewel voor je advies! 

Reputatie 7
Badge +19

Op school niet te klef, das ni fijn voor anderen. Maar je kan natuurlijk wel gwn close zijn toch, het is tenslotte je vriendje. En misschien een idee om met hem te facetimen, dan word het ook minder ongemakkelijk in het echt. Je kan ook met hem praten over hoe jullie tegen elkaar gaan doen op school.

Hee NaomiJ,

Het beste is gewoon om jezelf te zijn, voor je vriendje hoef je je niet anders voor te doen dan je bent.

Daarnaast is het misschien een optie om nu eens af te spreken? Dan heb je elkaar al wat vaker gezien, voordat je weer naar school gaat.

Je dit ook samen met hem kunnen bespreken. Dat je het even hebt over hoe je kijkt naar de periode als jullie naar school gaan en hoe jullie dan omgaan met je relatie.

Groetjes,
Simply Me

Reageer