Vraag

vriendje onzekerheden vertellen?

  • 17 April 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hey, 

ik heb sinds kort een vriendje we hebben nog niet zo lang maar ik vertrouw hem al wel erg. Ik ben erg onzeker dat weet hij ondertussen al. Maar hij weet niet waarover en waardoor mijn vraag is dus of ik hem dat moet vertellen. Mijn onzekerheden zijn de volgende dingen wat ja waarover het gaat is ook wel belangrijk denk k

  • gewicht/figuur(buikje
  • eetproblemen (gehad
  • social anxiety
  • hyperventileren/paniek aanval (denk k
  • mezelf pijn gedaan(niet heftig pijn gedaan ofzo
  • zm gedachte gehad
  • snel stress
  • overthinker

dat was alles wel denk ik. Ik vind hem echt leuk en ja ik wil niks voor hem achter houden maar ik weet niet wat hij hier van gaat vinden en zijn moeder werkt bij de ggd met kinderen die problemen hebben. Dus ja ik vind het erg lastig ik vertrouw hem echt alleen dadelijk vindt hij dit een afknapper?! mijn vraag is dus moet ik dit vertellen? of moet ik maar een paar dingen vertellen? of moet ik hier mee wachten of alleen zeggen als hij er naar vraagt of gwn helemaal iet??? alvast bedankt<3 

groetjes Anoniempie145 (15 jaar


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

heyyy ik zou eh als je hem echt goed vertrouwd ,,,t vertellen en als je t nie wilt kan je ook zeggen dat je nie naar dat ggd ding wilt 

xoxo 

Ik zou het gewoon vertellen. Mentale gezondheid is net zo belangrijk als fysieke gezondheid en ook niks om je voor te schamen. Als hij daarop afknapt dan is het gewoon een slechte significant other.

Reageer