Vraag

vriendje, maar hij wil het geheim houden

  • 8 December 2023
  • 9 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hey guys,

Ik heb dus een vriendje vanaf 1 december, dus vandaag een week! Kei leuk en ik ben helemaal in love met hem❤️

Alleen der is 1 klein probleempje hij wil het privé houden en ik mag het dus niet zeggen tegen mensen. Ik wil dat niet. Aan mijn beste vriend wil ik het dolgraag vertellen, maar ik wil niet de belofte verbreken met mijn vriendje. Mijn vriendje, beste vriend en ik zitten alle 3 bij elkaar in de klas, dus misschien is dat het probleem? Maar ik denk nu dat hij zich voor mij schaamt ofzo? #love live laugh overdenken…

Mijn beste vriend gaat het waarschijnlijk wel doorvertellen, maar dat boeit mij niet zo veel. Ik wil niet dat hij erachter komt en dat ik het niet zelf heb gezegd. Duw wat moet ik doen? Het zeggen tegen mijn beste vriend maar wel de belofte verbreken? Of stil zijn tegen mijn beste vriend en de belofte niet verbreken? Maar dan gaat hij er zelf achter komen, zeker omdat we in dezelfde klas zitten alle 3.

 

We hebben al 2x afgesproken, dat ging super goed. En ik heb me 0 seconden ongemakkelijk gevoeld! Mijnn ouders weten het wel. Dat mag dan wel weer van hem.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je het wel wilt vertellen tegen je vriendin, ik neem aan dat hij dat wel goed gaat keuren maar weet niet 100% zeker.

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Ik_wil_anoniem_blijven .

Vertel nooit iets door zonder toestemming. Daar kunnen hele erge ruzies van komen. Zoals hierboven staat, overleg met je vriendje. Als hij het dan nog niet wil, moet je het ook niet doen, dan schaad je zijn vertrouwen. Hoopt dat dit helpt!!!!

Liefs Julie ♥️

Reputatie 3
Badge

Hee! Als ik jou was zou ik gaan praten met je vriendje, dan kom je er ook achter waarom hij het geheim wil houden. 

 

 

-xx

Reputatie 7
Badge +7

Thanks allemaal! Ik ga proberen te praten met hem. Hebben jullie tips hoe ik dat kan doen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Misschien helpt het als je dit gewoon eerlijk zegt. Zoals je het hier ook vertelt. En dan ze je tegen hem dat je trots op hem bent en trots dat jij zijn vriendin bent, en dat je dat wilt laten weten aan een paar mensen. Als jongen zou mij dat zeker wel overtuigen. En weet je ook waarom hij het geheim wil houden? Want als het zo is dat hij zich voor jou zou schamen ( lijkt me niet maar stel) dan is het maar de vraag of het wel een echt vriendje is… maar nogmaals dat zal vast niet de reden zijn hoor. Gewoon eens vragen en er dus bij zeggen dat je hem top vind en hij jou laat voelen dat jij top bent, en dat je trots bent enzo. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb gepraat met hem, maar hij wil het nog steeds privé houden voor school. Ik snap het wel, want mijn beste vriend gaat dan allemaal rare grappen maken enzo. 

Nou ja dan maar privé houden... Ik ga het inderdaad niet vertellen zonder toestemming, dat levert problemen op zoals @Julie09 al zegt 

Reputatie 7
Badge +7

Update:

We zijn nog steeds samen en het wordt steeds iets serieuzer. Ik denk dat we binnenkort gaan zoenen, ik weet dat hij dat wel zou willen en ik ook hihi🤭❤️

We spreken vaak af en ik heb me nog niet ongemakkelijk gevoeld bij hem. Mijn ouders zijn streng in relaties, zeker omdat dit mijn allereerste serieuze relatie is. Maar ze geven me ook de ruimte gelukkig! :)

Reputatie 7
Badge +7

Goed om te horen @Ik_wil_anoniem_blijven 

Reputatie 7
Badge +17

Leuk dat het goed gaat met jou en je vriendje @Ik_wil_anoniem_blijven 

Reageer