Skip to main content

Hallo! Ik ben een meisjr van 14 jr en er is dus een jongen nu noem ik hem (sem) en we zitten de pauze bij elkaar en met mn beste vriendinnen. Maar zn vriend komt dan langs an vragat wie (mijn naam) wie dat is en ja dan zeg ik dat ik t ben rn dan kijkt hij sem aan en zegt eey binnenkort krijg je met haar en zegt soms ook van heb je dr al gefixt. En ik vind hem echt superknap maar me ma vind hem ook leuk alleen me pa zegt altijd dat hij niet wil dat ik een vriendje krijg. Dus weet iemand daar iets op? En ik weet nie tof ik sem leuk vind want aan de ene kant vind ik en geweldig als een vriend maar andere kant vind ik hem leuk maar ik ben bang dat als we een relatie hebben dat het uitgaat en dat we geen vrienden meer zijn. Iemand tips?

Heyy,

Waar je mee kan beginnen is om het aan hem te vragen wat hij ervan vindt dat vrienden dat allemaal zeggen tegen hem/jullie. Vind hij het vervelend dan kan je daar op doorvragen waarom dan enzo en dan kan je vertellen dat jij hem wel leuk vindt. Vind hij het niet erg, dan kan je zeggen wat jij ervan vind en dat je hem wel leuk vind. Zo kan je doorgaan en even rustig alles aftasten. Succes!!

Reageer