vriendje is de baas over mij

  • 26 July 2023
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een vriendje nog niet heel lang en mijn vriendin ook dus spreken vaak met elkaar af maar mijn vriendje is nogal heer irritant en ik durf maar niet het uit te maken. Hij doet bevoorbeeld zijn arm over me heen en duwt me stevig tegen me aan en als ik weg wil of zelfs moet omdat ik anders telaat kom blijft hij me vast houden en zegt nee jij blijft hier en als ik op mn tel zit wilt hij mijn vrienden profiel foto zien en zegt dan gelijk tantoe lelijk of kk lelijk en hij rookt en vapet en dan blijft hij de heletijd door zeuren dat ik ook moet anders ben ik poezie. Maar mijn vriendin haar vriendje is heel aardig en lief en doet wel gwn rekening houden enzo maar ze zeggen niks over wat hij eig bij mij doet. help mij heeft iemand tips?

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hey! Zulke vriendje moet je niet hebben. Ik zal gelijk uit maken als jullie een relatie hebben. Hij wilt jou alleen maar gebruiken om dingen te doen die hij ook doet. En dat werkt niet zo 

Groetjes!!!

Reputatie 7
Badge +9

Gelijk uitmaken dit is niet oké wat je vriendje doet

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, dat klinkt niet goed hoor. Lijkt mij niet zoals een leuke vriend zou moeten zijn. Je moet gelijkwaardig en veilig zijn bij elkaar toch.  Ik denk dat er vast en zeker ergens voor jou een veel lievere en respectvolle jongen is waar je ècht gelukkig mee wordt ! :) 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +6

Het kan moeilijk zijn, maar zoals hierboven word gezegt moet je het uitmaken, zo snel mogelijk, anders word het alleen maar moeilijker. 

Probeer het aardig, maar duidelijk te doen. Je moet hem ook niet te verdrietig maken. 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

mee eens maar dit soort manipulerende jongens worden er heus niet verdrietig om ,ze gebruiken je alleen maar

Badge

Zoals je kan zien vind hij je heel leuk en wil hij je graag bij hem houden. Dus als hij echt van je houd zou ik gwn eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat je het niet leuk vind of zeggen dat je het rustiger aan wil doen. Als hij hier niet leuk op antwoord kun je het altijd nog uitmaken. Maar altijd eerlijk blijven. 
xxxx

 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

geen commentaar op jou hoor maar dat is geen “houden van” dit is gewoon een machtspelletje wat je gebruiken/manipuleren noemt. het is nogal delusional om dit te denken , dit zijn ongezonde situaties waar geen èèn beetje liefde van toepassing komt van hem aan de beschrijving van @Priveetjeeeeex te zien. dus ff voordat je het zelf ooit meemaakt : dit noem je geen leuk vinden/houden van

Reputatie 3
Badge +1

Nog bedankt voor de tips en heb tegen hem gezegd dat ik bepaalde dingen niet leuk vind en uiteindelijk is het uitgegaan doordat hij agressief reageerde en noemt hij mij een slet en sta ik bekend als slet  op school :( maar k weet wel dat k niet meer met zoke type jongens ga !

Reageer