Vraag

vriendje is 2 jaar ouder dan me en wilt mss meer.

  • 13 February 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

hey ik ben een meisje van 13 en heb een bf van 15 en ik hou echt van hem en hij ook van mij maar ik weet niet wat het is maar ik denk dat hij meer wil dan gwn afspreken enz maar kweet niet echt of ik daar klaar voor ben want kben nog maar 13 dus ja… hij stuurd soms fotos via snap wanneer hij in zijn onderbroek zit en ik vind dat niet raar ofz maar ik krijg toch steeds meer en meer het gevoel dat hij toch meer wil maar hoe kan ik daar acheter komen/vragen? iemand tips? groetjes😊


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

tja, ik zou zeggen, dat je het hem moet vragen, om het zeker te weten…. 

maar onthoud wel; doe niks waar jij niet klaar voor bent, dat zal hij wel begrijpen!!

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7
Badge +17

Daar moet je gewoon eerlijk met hem over praten. Op zich is het normaal dat hij misschien meer wil en misschien wil hij dat idd aangeven met die fotos, maar je moet dat alleen doen als jij daar klaar voor bent. Als je twijfel hebt, beter niet doen.

Reputatie 7
Badge +9

Je kan het beste gewoon aan hem vragen, daar is niks mis mee toch?

Badge

Je moet je hart volgen en als je hem echt leuk vindt en hij jou echt leuk vindt moet je er voor gaan maar als je denkt dat hij teveel wilt en je bent er niet klaar voor moet je het wel aangeven😊

Reageer