Vraag

Vriendje heeft veel vriendinnen

  • 6 February 2021
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey zijn we weer

 9\10 van mijn vriendje zijn vrienden zijn vrouwelijk. Ik heb hier best moeite mee. Niet alleen zet ik een beetje een vraagteken achter zijn seksualiteit, maar ik voel me er ook niet fijn bij. Zijn beste vriendin in specifiek. Zij heeft letterlijk halve nudes naar hem gestuurd. Ik heb al tegen hem gezegd dat ik me hier echt absoluut niet comfortabel bij voel, maar hij zegt dan dat hij zich vertrouwd voelt omdat ze het maar naar een stuk of 4 mensen stuurt. En dat hij nooit iets met haar zou nemen. Wat een bullshit. Heb meerdere keren aangegeven dat ik de manier waarop ze contact hebben niet fijn vind, maar hij doet er ook niks aan. Het meisje is ook iemand die hem een beetje het verkeerde pad mee intrekt met roken enzo. Ik zou naar mijn idee het enige meisje moeten zijn waar hij echt moeite insteekt. Is er iemand anders die hier ook me struggled of advies heeft?

Eigenlijk wil ik niks zeggen, want ik heb de laatste echt veel lopen zeiken tegen hem over onze relatie en we hebben het op begeven moment bijna uitgemaakt daardoor. 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

dat is zeker niet leuk. je hebt een vriend en hij heeft een vrouwelijke vriendin die een slechte invloed op hem heeft en zelfs halve nudes stuurt. ik begrijp dat dat moeilijk is, maar het feit dat hij er niks aan wil doen vind ik zelf ook onverantwoordelijk van zijn kant. hij heeft gewoon een mooie en lieve vriendin maar alsnog ontvangt hij vrolijk halve nudes van een ander meisje. als je zegt (heel terecht) dat je je hieraan stoort zegt hij ook dat je dat niet moet doen. ik heb niet concreet een advies voor deze situatie maar als ik jou was en hij laat vaker dit soort rode vlaggen zien en houdt zich niet aan jullie afspraken, respecteert jouw grenzen niet EN gaat een half een beetje vreemd? ik zou er zeker over nadenken om de relatie te beeindigen. maar ik kan je situatie niet helemaal peilen dus de keuze ligt echt bij jou. 

 

heel veel sterkte ermee

-miaomiao

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben het 100% eens met @miaomiao ik zou jezelf even goed afvragen of dit een echt 'vriendje' is

De groeten

Reageer