Skip to main content

Hoi hoi allemaal

(mijn usernaam is heel oud ik ben een meisje en ik ben hetero en ik heb een vriendje)

Ik heb dus nog niet zo heel lang een vriendje, pas een paar dagen maar we kennen elkaar al een maandje ofzo. Ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook, dat laat hij wel merken. Maar het ding is dat hij mij eigenlijk alleen als z’n echte liefde behandeld  ‘s avonds, en ‘s ochtend en ‘s middags ook wel maar veel minder. Hij flirt met me maar overdag is daar weinig van terug te zien en vindt hij het alleen maar raar als ik flirt ofzo.

Het kan ook aan mij liggen dat ik dit gewoon verkeerd zie maar heeft iemand tips?

Ik snap dat ik hem moet respecteren en dat doe ik ook ik probeer het alleen wat meer te kunnen begrijpen. 

Hey,

Ik heb totaal geen verstand van liefde enzo… Maar goed….

Jullie hebben pas een paar dagen, dus misschien kun je het wat tijd geven. En anders gewoon op de man afstappen. Gewoon effe vragen ofzo. Zo van: Ik begrijp het niet meer, waarom doe je het zo? Dat dus. En verder ga ik geen advies meer geven, zal toch nutteloos zijn (ik word later maar geen relatie therapeut😅.)

Succes! (Hopelijk hebben andere forummers beter advies voor je!!!)

Ook ik heb weinig verstand ervan, maar ik heb toch het idee dat hij niet klaar is voor een echte relatie. Ik zou even met hem praten of hij er wel echt klaar voor is. 

Reageer