Skip to main content

Hi!

Ik heb al 4 jaar een relatie met mijn vriendje van 16 en ik ben 15. Ik merk dat ik heel graag meer seksueel wil gaan worden met hem. Wij zijn eigenlijk helemaal niet zo seksueel in onze relatie. We zoenen wel vaak maar zonder tong en verder eigenlijk  nog nooit wat gedaan met hem. Hij maakte laatst een opmerking dat hij wou experimenteren en toen zij ik dat ik daar ook wel klaar voor was. Maar hoe kan ik mij hier op voorbereiden en wat kan ik met hem doen? Ik heb niet heel veel verstand op dit vlak hiervan. Ik wil sws nog geen seks, maar ik zou bijvoorbeeld wel willen aanraken en voelen ofzo. 

Maar goed, hebben jullie tips en ideeën over mijn situatie, dit is zeer welkom 🙂.

Liefs M

Je kunt dat denk ik niet echt voorbereiden.
Het is denk ik leuker om zelf daar achter te komen, wat allemaal leuk is.

https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren/voelen-en-strelen
Hier nog wat.


Dat moet je idd niet teveel voorbereiden. Je kan wel met elkaar een beetje bespreken wat je leuk lijkt om te doen. En je kan de kamer een beetje romantisch maken, met waxinelichtjes en een leuk muziekje of zo. Het gaat erom dat je het leuk hebt met elkaar. Wat je dan precies doet is niet zo belangrijk. Geef ook duidelijk aan als je iets niet leuk/fijn vindt. Dat samen ontdekken is juist de lol.

Er is genoeg wat je kunt doen. Strelen en voelen is een goed begin. Als je wat verder wilt gaan kun je aan aftrekken en vingeren en zo gaan denken. Neem je tijd, geen haast en doe alleen wat je echt wilt.

 


Reageer