Vraag

vriendje

  • 15 May 2023
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi ik ben 12,6 en ik vroeg me af of het raar is dat ik nog nooit een vriendje heb gehad er is ook nog nooit een jongen naar me toe gekomen en heeft gezegt ik vind je leuk bla bla bla maar ik ben wel bijzonder goed in flirten 😏 soms doe ik het een beetje maar ja niet echt want dan schaam ik me kapot maar terug naar mijn vraag wat moet ik doen want ik wil ook echt heel graag een vriendje


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is zeker niet raar dat je nog geen vriendje hebt gehad hoor,  ik zelf sta ook nog in de wacht stand. Ik zou als ik jou was niet zoeken naar een vriendje, maar gewoon kijken wie er op je pad komt, dan komt het vanzelf, en als je een keer een leuke jongen (of meisje) tegen komt probeer dan gewoon zoveel mogelijk lol te hebben met diegene, en een knipoog of lach kan natuurlijk nooit kwaad.

 

-OnlyMe

Reputatie 1
Badge

Het is totaal niet raar dat je geen vriendje hebt ik ben zlef bijna 17 en heb voor het eerst nu iemand ontmoet waar ik een klik mee heb dus maak je nog geen zorgen sommige krijgen pas iemand op hun 20ste en sommige al op hun 12de maar hé geniet van het single zijn.

Reputatie 7
Badge +9

12,6 huh? Heel specefiek maar oké

Tja ik zou geen vriendje nemen op deze leeftijd.

Ik zou gewoon wachten totdat je een jaar of 14 bent maarja, dat is mijn keuze

Ik ben 15 een ook nog nooit een vriendje gehad.  Dat komt vooral omdat ik zelf nooit verliefd wordt en ik echt geen vriendje wil om een vriendje te hebben.  Ik wil echt dat ik verliefd ben. En dat word ik niet zo gemakkelijk.  

12,6 huh? Heel specefiek maar oké

Tja ik zou geen vriendje nemen op deze leeftijd.

Ik zou gewoon wachten totdat je een jaar of 14 bent maarja, dat is mijn keuze

Zeker specefiek 😌

Reageer