Vraag

vriendje

  • 8 December 2020
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

hoi hoi,

ik ben een heteroseksueel meisje van 14 jaar. Ik heb sinds 2 maanden ongeveer een vriendje. Voordat hij mijn vriendje was was hij al 3 jaar mijn aller beste vriend. Nu is het dat voordat wij iets kregen (het was al een paar maanden uit toen ik iets met mijn vriendje kreeg) ik iets had met een andere jongen die uiteindelijk vreemd was gegaan met een goed vriendinnetje van mij.  Ik was daar toen des tijds erg verdrietig over en zei dat dan ook vaak tegen mijn toen beste vriend (nu dus me bf). Ook heb ik hem vaak gezegd dat ik hem miste ookal was hij vreemdgegaan. Nu wij iets hebben is dat gevoel compleet weg. Ik ben echt smoorverliefd op mijn vriendje maar hij is vaak heel onzeker omdat hij bang is dat ik mijn ex nog leuk vind. Ik heb al vaak gezegd dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken en dat ik niks meer geef om mijn ex. Toch blijft hij het moeilijk vinden. Hoe kan ik dit uit zijn hoofd praten?


2 reacties

Ik denk niet dat ik hier echt een oplossing voor weet. Het enige wat ik kan bedenken is dat je hem moet laten zien dat je echt heel veel van hem houdt. En niet te vaak over je ex praten.

Succes

J8j8

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat als je vriendje dit denkt maar het niet zo is, dat je gewoon met hem door moet gaan. Ik denk dat je vriendje er dan vanzelf wel achter komt dat jij hem leuker vindt en je ex niet.

Reageer