Vraag

vriendje

  • 29 May 2020
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 27 reacties

hi fijn dat je dit leest. 

op Valentijns dag ben ik gevraagt door mn beste vriend. en ik kon geen nee zeggen ik wou hem niet kwetsen dus ik zij ja. maar nu is het corona en hij wil niet bellen appen. geen contact pzch begrijp ik het wel maar het probleem is dat toen we noog beste vrienden waren belden we vaak en lang en appten we vaak… maar nu niet meer. 

is hij boos op me? was het een grap van 14februarie [Valentijnsdag]? 

 

xxH k hoop op antwoord


3 reacties

Hoi,

Ik weet niet of hij boos op je is, maar weet je zelf of je toevallig iets gezegd hebt of iets gedaan hebt waarover hij boos kan zijn? Je kan aan hem vragen waarom hij je niet meer wilt bellen/appen. Je kan ook vragen of hij gwn in real life met je wil afspreken om te praten erover. 

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 3
Badge +1

hi,

thnx voor je rea

 

de enige x dat hij heeft gereageert zei hij dat hij niet boos is en niet wil appen of bellen.

in real life is best lastig aangezien we een uur rijden van elkaar wonen…

 

 

is t een oplossing om te bellen tot hij opneemt of gwn laten gaan??

 

grootjes

  1.  

 

Ik weet niet hoe vaak je al geprobeerd hebt om hem te bellen, maar je zou wel een paar keer kunnen proberen om hem te bellen. Als hij dan niet opneemt dan zou ik het als ik jou was laten gaan, want stalken hoeft nou ook weer niet.

Ik vind het wel raar van hem dat hij ineens helemaal geen contact meer met je wil en dat hij daar ook helemaal geen reden voor geeft. Ik zou het snappen als je hier stress van hebt of er verdrietig over voelt. Maar je bent niet de enige. Ik heb ook een keer gehad dat een hele goede vriendin van me van de ene op de andere dag helemaal geen contact meer wilde met me en ook helemaal niet zei waarom. Dus dat lijkt een beetje op jouw verhaal.

Groeten,

TheColorGreen

Reageer