Vraag

vriendje

  • 15 December 2019
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy ik ben 14 jaar en heb veel intresse in een vriendje. Ik weet dat ik niet moet gaan zoeken enzo maar ik wil het wel erg graag. Ik ben helaas wel een beetje klein voor mijn leeftijd ( 1, 53 ) en zit nauwelijks in de puberteit. Maakt dit een verschil? En waar hebben jullie je eerste vriendje ontmoet?

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey

ik ken het gevoel van een vriendje willen. Het heeft denk ik weinig verschil uit of je klein of juist heel lang bent. Ik denk dat je gwn moet wachten tot jou moment! Hij komt vast

groetjes van victoria

Hallo xoxo Anoniem :)

Ben je op dit moment verliefd op een jongen? Zo niet, dan moet je eerst nog iemand op het oog zien te krijgen. 

-Dr8gon99

Ik kan mij voorstellen dat het herkenbaar is om klein te zijn voor je leeftijd, @grenzeloos , maar dat lijkt mij niet echt de beste eigenschap om je partner op te selecteren.

Zeker als deze nu drie jaar ouder is.

Dit is geen datingsite, dus deel vooral geen contactgegevens.

hoi hoi,

1,53 is helemaal niet klein voor iemand van 14 hoor, ik ben 17 en ben 1,63 haha, de groote komt nog wel, en over een jongen vaak vinden ze juist kleinere meiden leuk dus maak je geen zorgen ze komen van zelf geef het wat tijd, je kan er beter lang over doen dan te snel.

ik heb mijn eerste ontmoet toevallig tijdens een avondje met mijn vriendinnen, geloof me het komt goed!

 

Groetjes, Faith :)

Reageer