Skip to main content

Hallo, ik ben een jongen van 15 jaar. Het lijkt mij best wel leuk om een vriendin te hebben. Ik denk gewoon dat dat anders is dan het hebben van een paar goede vrienden, omdat je met een vriendin heel andere dingen kunt doen. En dan bedoel ik niet gelijk seks of zoiets hoor xD. Maar het lukt me maar niet om een vriendin te krijgen, dit vind ik niet super erg, maar ik vroeg mij gewoon af wie van jullie wel een vriendje/vriendin heeft?

 

Groetjes!

Nope ik atm niet. Maar alles op zn tijd toch? Het is niet erg als je geen vriend/vriendin hebt. Komt vast nog wel.


Heyy

 

Ik heb op dit moment geen vriendin/vriendin. Maar dat komt nog wel. Alles komt op zijn tijd en ook jij gaat echt nog een vriendin vinden! 
 

Groetjes van mij.


 Hooi k bnen een jongen van 15

Ik heb al een hele tijd een vriendin

Soms vind ik het wel jammer dat ik al zo vroeg en al zo lang een vriendin heb omdat ik merk dat ik vaak wel naar ruimte voor mezelf snak. Daarnaast is het vaak lastig omdat je vaak ruzie hebt ik toch hihi miss als je de juiste vond dat het minder is. Ik merk ook dat men vriendin meer zin in seks heeft dan ik dus ik denk dat je nog niks mist ontwikkel je zelf grotendeels en denk dan aan andere. Is mijn menig voor de rest kan een vriendinnetje ook heel leuk zijn om over gênante dingen te praten zoals dingen die je anders op dit forum zou bespreken. Kan je dan met haar hem bespreken.

Laat het rusten. Uiteindelijk kom je vanzelf iemand tegen. Een tip is wel om jezelf te verzorgen en jezelf te zijn ik merk dat meisjes in dit geval sneller vallen op jongens die hunzzlf zijn en die niet beïnvloed worden door een groep mensen bv op school maar dat je je zelf bent als bij haar als bij je vrienden. Zo weet ze ook meteen met wie ze verliefd is en zo blijft een relatie ook langer bestaan

Ga er niet vanuit dat je eerste relatie meteen de laatste is en dat het liefde op het eerste zicht is zo kan je erg ndiep vallen wanneer er iets tussen jullie komt door omstandigheden of omdat je niet meer van elkaar houd.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt

Zeg als iets niet duidelijk is

XD anoniel


Reageer