Vraag

vriendinnen met de ex van crush?!

  • 28 May 2023
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heey

Ik kom er dus achter dat ik vriendinnen ben met de ex van mijn crush. Ik wist wel dat ze vrienden waren, maar dat ze iets hebben gehad daar had ik geen idee over. maar nu vind ik het, dus een beetje vervelend, want zelf zal ik het ook nie zo leuk vinden als mijn vriendinnen met mijn ex gaan. Al zal het me ook niet echt uitmaken want tis toch mijn ex en tis ook maar een persoon.  

Maar het geeft me ook wel hoop, want ik mag hem dus best wel erg. Ja duhh logisch.. Maar als het dus niks word kunnen we misschien nog wel vrienden blijven, zo ging het ook met hun. 

Maar ik weet dus niet wat ik moet doen, en oh ja zoals ik al in mijn eerste topic zei ik wil hem dus nog steeds hints geven! En nu heb ik dus een idee ik wil eig een keer afspreken maar bijv met iemand er bij ofz en dan niet echt een date maar gwn voetballen ofz (we ztten allebei op voetbal in een gemengd team, dus bij elkaar in het team) en daar gaf hij mij ook hints, zoals naast me zitten enz.

Ja srry voor deze eig best wel onduidelijke tekst.. Maar ik hoop dat jullie kunnen helpen!

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer