Skip to main content

Heee. Ik heb een vriendje, maar ik heb een klein probleem. Ik heb een beste vriendinnetje. Mijn vriendje doet altijd super onaardig al ben ik met haar. Zij vind mijn vriendje ook niet de allerliefste. Kort gezegd ze mogen elkaar niet. Ik wil hun allebei niet kwijt. Hoe moet ik hiermee omgaan??

Groetjessss

hey. ik zou zeggen het hangt ervan af hoe lang je ze al kent. stel je kent je beste vriendin al veel langer dan je vriendje, dan zou ik eerder voor haar gaan. ook zou ik even aan alle twee vragen waarom ze elkaar niet mogen. misschien is er wel iets tussen ze gebeurd.

hoop dat ik een beetje heb geholpen !!

Hee ik zou gewoon niet met hun tegelijk afspreken of afspraken maken met hun dat ze normaal tegen elkaar doen je hoeft geen van de 2 dan kwijt en ze maken geen ruzie

Heyyy,

Je hoeft niet te kiezen! Je kan zeggen tegen je vriendje hoe je je hierover voelt en of hij misschien wat aardiger kan doen tegen je vriendin en andersom ook. Ik weet niet of er een achtergrond is tussen hun 2 waarom ze elkaar niet mogen door miss een ruzie ofzo? Maar als het uit het niets is is het misschien dat je vriendje wilt laten zien dat hij loyaal aan je is. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen groetjesss

Reageer