Skip to main content

vriendin weg 9 dagen geen contact

• July 19, 2025
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal ik ben een jongen van 17 en heb nu bijna een  half jaar een relatie met m’n vriendin. 

laatst was ik 2 weken weg op vakantie tuurlijk was het vervelend om elkaar 2 weken niet te zien maar we hadden gelukkig nog elke dag contact met elkaar.

Nu is mijn vriendin weg op een jongerenkamp van 18/07-26/07. Nou een weekje elkaar niet zien is opzich te overleven alleen ze mag dus geen telefoon meenemen, we hebben dus gwn 0 contact voor 9 dagen lang. Ze is nu 1,5 dag weg en ik heb het zwaar, heel zwaar. Al 6 maanden lang hebben we elke dag contact en vertellen we alles tegen elkaar, en nu opeens bap is dat gwn weg. Het klinkt als kleine dingen zoals elke dag goeiemorgen en slaaplekker tegen elkaar zeggen, maar als je dat elke dag doet voor 6 maanden lang is dat opeens heel raar. Ik voel me leeg en gwn slecht, en dat is ook helemaal niet erg want ik kan opeens niet praten tegen de persoon waar ik het meest van hou en al 6 maanden lang het meest tegen praat.

ik weet dat zij het ook echt vervelend vind dat ze me moet missen en geen contact met me hebt. Maar zij heeft nog afleiding en heeft 24/7 mensen om dr heen. Maar ik ben ook bang. Ik weet dat ze nooit vreemd op me zal gaan ik ben daar van overtuigd we gaan zelfs op vakantie samen als ze terug is. Maar alsnog ben ik bang ik bedoel ze is daar met allemaal 15/16 jarige jongentjes waarvan de meeste wss single zijn, ze hebben geen mobiele telefoon en zijn constant met elkaar. En tuurlijk heeft iedereen daar ook zijn behoeftes en verlangens en bloeit er misschien wat op als je daar best een tijd met elkaar bent. Ze is daar ook met dr beste vriendin die single is die gaat daar wss ook helemaal los wat volkomen logisch is. Dat kan ook wat triggeren in je, je ziet allemaal mensen om je heen die samen zijn, je mist je vriendje en hebt mss ook wel behoeftes, er zijn jongens die interesse in je tonen, je bent daar alleen met die groep en wat daar gebeurt dat blijft daar. Ik weet dat ze onwijs veel van me houdt en me nooit kwijt wil, maar wat als daar iets toch haar triggered waardoor ze iets met een andere jongen doet. Ik weet ik moet er niet aan denken en gwn denken dat ze loyaal is en zo blijft maar alsnog ben ik bang en kan ik niet stoppen met daar aan denken.

heeft iemand tips hoe ik dit gevoel kan onderdrukken en hoe ik er misschien voor kan zorgen dat ik er niet steeds aan denk en uperhaut denk aan haar missen. Ik weet dat het gezond is dat ik haar mis. En dan handig is om afleiding te zoeken. Alleen het lukt gwn niet en ik blijf me slecht  voelen. Heeft iemand tips of heeft iemand hetzelfde meegemaakt of gaat mss wel door hetzelfde heen? En kan me tips geven. Alvast bedankt 

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@D123-Anoniem ,

Ahh wat je zegt klinkt wel heel lief en snap ik volledig.  Snap ook heel goed dat het lastig is als je zolang en elke dag contact met haar hebt, dat het moeilijk is dat je even  tijdelijk geen contact hebt en er bang voor bent dat er andere dingen gaan gebeuren, maar vertrouw er op dat ze niet vreemd gaat, misschien kun je dat tegen haar zeggen als je haar weer ziet? Zodat ze je wat gerust kan stellen een volgende keer.  Qua afleiding kun je er misschien met iemand over praten of gewoon over luchtige dingen/ uitspreken op papier, misschien kun je fietsen/ wandelen/ dingen die je fijn vind/ hobby's/ afspreken, bellen, appen met je vrienden/ je kunt er ook aan denken wat je wil doen als je haar weer ziet. Je zegt dat je met haar op vakantie gaat dus probeer daar een beetje aan te denken, wat wil je doen? Etc....  hoop dat je hier iets aan hebt , veel succes en plezier alvast!

Liefs ♥️

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 28, 2025

Hey ​@D123-Anoniem ,

Hoe gaat het nu? 

Ik heb soms ook moeite met die gedachtens en voel me er soms slecht door, ik snap je heel goed