Skip to main content

Me vriendin en ik hebben nu 6 maanden verkering we hebben het normaal ontzettend leuk met elkaar. Alleen 3 weken terug kregen we ruzie. Ik wist niet goed hoe ik daar mee om moest gaan en de ontmoeting daarna ging wel weer prima dus ik dacht dat de ruzie weer goed was.

Alleen iedere ontmoeting daarna werd het minder ze was al een tiktok verslaafde alleen kan ze nu niks anders doen, ze wou niet meer knuffelen en leek steeds geïrriteerd als ik wat zij. Vorige week wou ze ook niet meer dat ik haar hand op haar schouder deed. 

Ik ben nu op vakantie en dacht dat wat ruimte het wel goed zou doen maar nu laat ze mij de hele tijd op gelezen of afgeleverd staan ik ben oprecht bang dat ze me niet meer leuk vind.

Heeft iemand hier wat raad mee?

Heyy,

Lastig.. Misschien is het een goed plan om op een rustig moment met haar te praten over je zorgen over jullie band? Want het lijkt mij wel goed dat jullie een goed gesprek gaan hebben met elkaar over wat jullie dwars zit en over jullie gevoelens. Misschien kunnen jullie het dan uitpraten en hopelijk lucht dat voor jullie beide op zodat jullie weer aan jullie band kunnen werken. Praten helpt wel goed in dit soort situaties vgm en dat kan echt opluchten voor jullie beiden. Lijkt dat je wat?

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor advies als dat je fijn lijkt! Ik hoop dat het snel goedkomt!🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Hallo,

Ik snap dat dit een erg lastige situatie is, maar ik ben groot fan van Jeremy Fragrance en hij ruikt altijd aan mensen hun nek. Misschien kan je dit bij je vriendin proberen en haar parfum proberen te raden. En as het lekker is ook complimenteren! Dat zal je relatie redden (Duits accent)

Dankjulliewel🙏  ik ga na mijn vakantie even een gesprek met haar houden 

Ik hoop dat het goed gaat!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Houd je ons op de hoogte hoe het gesprek gaat? @Anonymus367 :)

@AppelsapForLife komt goed 

Hoi iedereen het is nu een paar dagen later maar het is nog niet beter tussen ons geworden. Ik ga morgen terug van vakantie en ga bij onze volgende afspraak even dat gesprek doen.

Maar heeft iemand ook ideeën hoe ik het beste dat gesprek kan starten want ik heb eigenlijk geen idee.  

Hoi iedereen het is nu een paar dagen later maar het is nog niet beter tussen ons geworden. Ik ga morgen terug van vakantie en ga bij onze volgende afspraak even dat gesprek doen.

Maar heeft iemand ook ideeën hoe ik het beste dat gesprek kan starten want ik heb eigenlijk geen idee.  

Als ik jou was zou ik eerst ff aan dr vertellen dat je t niet chill vind dat ze zo doet en waarom ze zich op die manier gedraagt, en toch nog ff voor de zekerheid vragen over of die ruzie nou wel of niet was opgelost!

Reageer