Skip to main content

Hey ik ben Ehtnij

Ik heb een vriendin (laten we haar even Saar noemen) en een andere vriendin (laten we haar Noa noemen). Saar ken ik vanaf vorig jaar na de zomervakantie en Noa ongeveer iets na de herfstvakantie. Saar is nu op Noa en is bang om het te vertellen en Noa is op Saar en durft het eigenlijk ook niet te vertellen. Ik wil het best wel zeggen tegen hun zodat ze een stelletje zijn, maar ik ben dan bang dat ik Saar (ik ben heel close met haar) dan kwijtraak. Dat wil ik niet, want ik zit net op de middelbare school en ik kan heel goed praten met haar over mijn problemen en gevoelens. Saar heeft ook best wel een erge jeugd gehad, dus ik gun haar dit echt wel.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet het eigenlijk echt niet meer…

Alvast bedankt!

Ik snap dat je je vriendin wil behouden.

Ik weet zeker dat als je vriendin echt een goede vriendin is dat z e echt wel vriendinnen blijft. 

Doe gewoon wat goed voelt en maak je er niet al te druk over. Het is hun relatie. (Als er een relatie komt)

Je gaat haar echt niet kwijtraken hoor. Zeker niet als ze echt een goede vriendin is. Als jij een relatie met iemand krijgt zou je haar toch ook niet laten vallen?

Gewoon blij zijn voor haar. Het komt echt wel goed.

Het is nu een maand verder! En ze hebben een relatie! Ik ben blij dat jullie er vertrouwen in hadden, want door jullie heb ik tegen ze allebei gezegd dat ze elkaar moesten vragen. Ze zijn nu allebei heel gelukkig en we hebben nu zelfs een vriendengroep met zn allen plus nog 2 mensen!

Heel erg bedankt voor het advies ❤️❤️

Reageer