vriendin troosten die niet op schoolreis kan

  • 25 February 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey, 

Dus ik heb al eens in een topic gezegd dat ik met school op krokusreis ga.  Dan gaan we naar Frankrijk voor vijf dagen, het is niet verplicht, we krijgen er ook geen les maar we moeten er wel heel de tijd Frans spreken.  Dus we kijken daar best lang al naar uit.  Maar mijn vriendin zit nu in isolatie en ja over twee dagen vertrekken we dus dan kan ze niet meegaan.  Ik vind dat echt heel erg voor haar want ze keek er echt naar uit.  Bij Frans hebben we donderdag al allemaal foto's enzo bekeken van andere jaren.  We gaan zelfs een dag naar een pretpark enzo. Ze had er echt zin in. Maar de volgende dag zat ze in isolatie.  Ik wil haar een brief schrijven, maar mijn zus zei dat ze zich dan niet goed ging voelen, maar ik dacht dat ze het misschien leuk zou vinden als we toch aan haar denken.  Dus wel of niet een brief sturen? En weten jullie nog iets om haar te troosten ofzo?

 

Groetjes, Appelbanaan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

dat is wel balen voor haar! En voor jou ook wel een beetje natuurlijk.. 

ik denk dat je haar wel een brief kunt schrijven hoor, je hebt er goede bedoelingen mee dus als zij er anders op reageert dan je hoopt kun je daar weinig aan doen.

verder zou ik gewoon een leuke souvenir voor haar mee nemen! Of veel foto’s maken, zodat ze er toch een beetje bij is. 
alvast heel veel plezier daar!!

groetjes,

kwakend1tje

Frankrijk!!!!!  Wat leuk voor je !!!

Ik mag pas de volgende jaar naar Rome  !!!

Ik zou paar dingen voor haar kopen in Frankrijk 

Ik zou zelf geen leuke foto's maken , want ik ben bang dat zij daar nog verdrietiger van wordt (omdat zij niet mee mocht)

Ik zou wel tegen haar zeggen de stomme dingen

Zo zou ze niet verdrietiger voelen

 

@kwakend1tje  heeft gelijk

 

Zelle

 

En hoe was Frankrijk ???? Ik ga volgende jaar naar Spanje

Reageer