Skip to main content
Vraag

vriendin op school

• August 31, 2025
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

ik weet dat dit een beetje raar is maar ik heb nu al een tijdje een vriendin en ik durf niet echt met haar te praten op school. Altijd als ik haar zie is ze met al haar vriendinnen en dan durf ik niet ernaar toe te gaan ofz. 

Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken want het liefst wil ik gwn een x met haar praten zonder dat al haar vriendinnen erbij zijn.

2 reacties

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 1, 2025

Hii, ik begrijp dat dit lastig is en als ik jou was zou ik haar gewoon appen. Dat kan heel eng zijn maar het is wel jouw vriendin en je hoort dingen met elkaar te doen. Ook zonder haar vriendinnen want je moet niet het derde wiel aan een wagen worden. Je kan dingen appen zoals: wanneer heb je tijd om iets samen te doen bijvoorbeeld (iets wat jullie allebei leuk vinden: bios ofzo). Veel succes en laat me weten wat je hebt gedaan!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 1, 2025

Hey ​@jongen 2011 !

Dat is helemaal niet raar hoor, dat hebben best veel mensen 😊. Misschien kan je haar een appje sturen of haar vragen of jullie na school even samen lopen/praten. Je kan ook wachten tot ze alleen is (bijvoorbeeld in de pauze als ze net ergens heen loopt) en dan gewoon "hé" zeggen. Het hoeft niet meteen een heel gesprek te zijn, gewoon klein beginnen.

En geloof me: zij vindt het vast juist leuk als jij initiatief neemt 💕.

xx liefs Wolf 🐺