Vraag

Vriendin niet oké

  • 11 October 2022
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Hallo iedereen, 2 jaar geleden ontmoet ik een sympathiek en aardig meisje online. Er ontstaat snel een klik en we ontmoeten en uiteindelijk een relatie. Even later voel ik me niet oké (deprimerend) en ik maak het uit. Een paar maanden later heb ik zelf weer een schop onder me zelf gegeven en appte haar en we misten elkaar, maar sindsdien is alles veranderd. Ze appt alleen middernacht, ze geeft toe dat ze zelf ook depressie heeft gehad en meer. Ik maak me zorgen om haar, heel erg uiteindelijk appt ze ik heb geen contact nodig op dit moment. Gaat dit over het verleden? Is er iets gaande? Is alles oké. Ik hou echt van haar en ik wil iets doen en meer gerust raken. Iemand alsjeblieft help.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat er wel iets gaande is hoeft niet perse depressie tezijn, kan ook zijn dat ze geen contactmet jou wil misschienvindt ze je niet meer leuk of heeft ze geen behoefde voor relaties. denk niet dat je veel kan. Als het depressie is  kan je haar blijven vertellen dat je er voor haar bent en dat ze er zelf niets aan kan doen, dat het wel goed komt.  Als het lukt kan je misschien hulp inschakelen dat ze met iemand die er verstand van heeft en haar kan helpen kan praten  maar je kan niets als ze het zelf niet wil. Hoe graag je het ook wil en hoe moeilijk het ook is.

Reageer