Vraag

vriendin negeert me

  • 24 September 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

ik heb dus een vraagje aan jullie. Ik heb dus zegmaar een vriendin via via ontmoet een half jaar geleden. We vertelden alles aan elkaar en waren eig altijd samen. Volgens mij kun je dat beste vriendin noemen. Maar de laatste tijd negeert ze me. Ik vroeg dus ofdat we een paar x miss kunnen afspreken maar dan zei ze iedere x dat ze het te druk had met huiswerk en dan zet ze vandaag dus wel op haar verhaal op Snap wie er kan afspreken en dat ze met die en die naar de stad is geweest enzo. Is dit dumpen of mag ze me maar gwn niet en deed ze al die tijd  maar alsof.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Ik weet niet precies wat het kan zijn omdat ik je vriendin niet ben maar behalve als jij iets hebt gedaan (wat ik niet denk dat er gebeurt is) heb jij eigenlijk niks verkeerds gedaan. Dan is zij gewoon veranderd. Of heeft ze inderdaad besloten je op een lullige manier te dumpen. 

Je kan nu eigenlijk weinig doen. Ik zou gewoon proberen door te gaan met je leven om te zien of zij eigenlijk wel uit zichzelf met jou contact zoekt of niet. Als er geen woord van haar vandaan komt zou ik het gewoon opgeven. Dan zou ze voor mij geen vriendin meer zijn. 

Reageer