Vraag

Vriendin kuste jongen die ik leuk vind

  • 6 March 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Ik zit dus met iets, enkele dagen geleden ging ik naar een fuif met enkelen van mijn vriendinnen. De jongen die ik leuk vind was daar ook. Mijn vriendinnen zeiden dat ik er van moest wegblijven etc… omdat hij zogezegd slechte bedoelingen zou hebben. Maar iets later begint 1 van mijn vriendinnen hem te kussen maar ze vertelde mij dat het een accident was. Ik ben echt pissed en geïrriteerd maar ik akn er niet veel op zeggen want ik heb niet perse iets met die jongen. Snappen jullie? Is het normaal dat ik me zo boos op haar voel? 


6 reacties

Dikke kutstreek ja.  

Badge

hoi pimpampet, 

ik heb eigenlijk een soort van het zelfde, ik heb ook een crush en die vind een andere jongen leuk. Het is normaal dat je boos bent, aan het begin voor mij ook een beetje moeilijk te verwerken… maar op een feest spelen er meestal ook andere dingen zoals groepsdruk. Dus het kan ook daardoor komen. natuurlijk is dit heel erg kut maar ja helaas is het zoals het is,

Ik wens je heel veel sterkte toe

geniet van alles zolang het kan

Reputatie 7
Badge +17

Is een naaistreek van  die vriendin dus normaal dat je boos bent. Als je nog langer boos blijft zou ik er wel met haar over praten want je moet het ook wel een keer weer laten gaan. Het is ook weer niet zo dat ze met je vriendje heeft staan zoenen of zo.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @pimpampet123 ,

 

misschien heeft ze nu wel een koortslip van hem…..kun jij weer lachen

 

Gr.MickeyMouse

 

Ik zit dus met iets, enkele dagen geleden ging ik naar een fuif met enkelen van mijn vriendinnen. De jongen die ik leuk vind was daar ook. Mijn vriendinnen zeiden dat ik er van moest wegblijven etc… omdat hij zogezegd slechte bedoelingen zou hebben. Maar iets later begint 1 van mijn vriendinnen hem te kussen maar ze vertelde mij dat het een accident was. Ik ben echt pissed en geïrriteerd maar ik akn er niet veel op zeggen want ik heb niet perse iets met die jongen. Snappen jullie? Is het normaal dat ik me zo boos op haar voel? 

Je vriendin moet de pot op. je pakt niet zomaar iemand anders AF.

 

Groet Penguin

Reputatie 4
Badge +2

het ligt niet aan jou! zij is fucking raar en dat is naar mijn mening geen echte vriendin. als je weet dat je vriendin een jongen leuk vindt ga jij niet als goede vriendin zijnde met die jongen zoenen. het ligt echt niet aan jou en zij is gewoon raar! alleen jij kan bepalen welke jongen goed voor jou is

Reageer