Vraag

Vriendin krijgen (vraag aan meiden)

  • 21 May 2021
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jongen van15 jaar en ik wil best wel graag een vriendin, alleen is het zo dat niemand mij leuk vindt, nu is mijn vraag of jullie misschien weten waar ik mee op kan vallen of misschien aantrekkelijker wordt.

wat vinden jullie meiden bijvoorbeeld aantrekkelijk aan een jongen?


5 reacties

Hoi Marcus_vde

 

Ik mag dan geen meid zijn. Ik wil zeggen dat het echt niet zo is dat niemand jou leuk vind. Je hebt misschien nog niet de goede persoon gevonden, maar dat komt echt nog wel! Wees gewoon jezelf dat vinden meiden denk ik het leukst :)

 

Groetjes van mij!

Doe een banaan in je broek. Dat doet lijken alsof je Pinkeltje een stuk groter is dan in de realiteit. Daar houden de dames wel van!

Doe een banaan in je broek. Dat doet lijken alsof je Pinkeltje een stuk groter is dan in de realiteit.

Hahaha wat? Hoe zie je dat voor je?

Badge

Wat ik mij altijd bedenk is dat relaties op jouw leeftijd nooit echt serieus zijn. En als je denkt dat het normaal is om een vriendin te hebben, dat is het echt niet. Ik denk ook vooral dat meiden op onze leeftijd vooral uit zijn op jongens die knap zijn en een sixpack hebben. Ik heb dat persoonlijk al niet dus dan heb je al pech ;). Maar wat NaamNietBekend ook al schrijft, ik denk ook dat het belangrijk is dat je vooral jezelf gaat ontdekken en bedenken wie je zelf bent, zodat je ook jezelf kunt blijven en niet hoeft te veranderen voor meisjes.

 

Reputatie 2
Badge

Het is heel normaal om op 15 jarig geen relatie te hebben en het is misschien ook wel beter, de meeste hebben op die leeftijd nog geen serieuze relatie en willen eerst ervaring opdoen bij andere gewoon een keer met dat ene meisje zoenen of jongen waar je voorkeur aan ligt. Maar inderdaad ik spreek uit ervaring als je jezelf kan zijn en het ook bent is dat echt top mijn ex deed aldoor heel erg mans als hij met vrienden was en ik was er maar na een tijdje werd ik daar ook gek van en heel vervelend want zo is hij niet tegen mij. 

Reageer