Vraag

vriendin krijgen

  • 4 March 2021
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Badge

Ik ben 13 jaar 65 kilo (ongeveer) en 1.75 maar wil dus graag een vriendin maar ben vaak wel onzeker over me uiterlijk heeft iemand nog tips 

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Jezelf zijn...

Hey Rambo! Ik vind het echt erg voor je dat je zo onzeker bent over jezelf! Je moet altijd onthouden dat jij ook maar een persoon bent en ook niet perfect bent (niemand is dat!). Als je er echt heel onzeker over bent kan je misschien een gezondere levensstijl volgen bijvoorbeeld work-outs doen om  vet te verbranden of een gezond te gaan eten en niet de hele tijd lekker gaan smikkelen haha!

 

En trouwens, als een meisje vindt dat je er anders uit ziet dan anderen, moet je je er niks van  aantrekken! Ze is het dan niet waard. Ik weet zeker dat je ooit de liefde tegenkomt en ik heb er ook vertrouwen in! Wees jezelf en dan komt alles goed.

 

Succes!!

 

 

Hallo Rambo :)

  1. Wachten tot de Corona voorbij is.
  2. Verliefd worden op een meisje.
  3. Meisje fixen. Je kunt op internet tips vinden.
  4. Hopelijk krijg je dan nu een vriendin.

-TheMightySlayer <3

Badge

Thx voor alle tips die ik nu al heb

Hai! Ik ben een meid van 16 en ik vind zelf dat een meisje niet naar het uiterlijk van een jongen moet kijken, elke jongen is mooi en leuk op zijn eigen manier. Tuurlijk ik snap dat je onzeker bent, dat zijn we allemaal wel, maar geloof me je bent vast en zeker een geweldige en leuke jongen! 

Het is misschien ook nog wel vroeg om nu iemand te daten want niet iedereen is loyaal of kijkt naar het innerlijk, maar zorg dat je jezelf blijft en er verzorgd uit ziet en dan komt het vriendinnetje helemaal vanzelf ❤

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet waarom je je lengte en gewicht hebt toegevoegd, maar dat is denk ik omdat je daar niet blij mee bent ofzo. Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken! Ik ben 13 en kleiner en ik heb een vriendin gehad. Je BMI is ook gewoon gezond, dus je hebt geen overgewicht ofzo!

Misschien was dat niet de reden om het erbij te zetten, maar ik denk ik zeg gewoon, omdat een vriend dat had

Reageer