Skip to main content

Ik heb sinds kort iemand maar ze is niet rijk ik heb daar niks op tegen maar ze leeft van 20 euro per maand  en ik weet niet hoe ik haar kan helpen

Hey @Legants .

Goed dat je haar wilt helpen. 

Het licht er ook aan waarmee je haar kan helpen,  en daar bedoel ik mee, wat wil je dat de uitkomst is.

Wil je dat ze meer te besteden heeft?

Of wat wil je wat de uitkomst is?

Ik kan wel zeggen dat het helpt om gewoon aardig tegen haar te zijn en lief. Maar dat was je denk ik al.

Groetjes gebruiker c 


Ik wil haar gewoon gelukkig maken en blij maar ze heeft het moeilijk snap je en ik ben zelf ook niet rijk 


Ik denk dat ze al blij is als ze alles tegen je kan zeggen en jij van haar houd en begrijpt.  Geld maakt niet altijd alles. Vaak zegt vertrouwen en gevoel het beste.

Dus wees gewoon aardig en steun haar in haar beslissing en geef je mening als ze daar om vraagt.

Groetjes gebruiker c 


Dankje dat wat je doet help me echt 


Is dat hoeveel zakgeld ze per maand krijgt, of de hoeveelheid geld die haar familie per maand aan haar kan besteden?
Er zit nogal wat verschil tussen die twee, dus wat extra informatie zou wel mooi zijn.


Hallo Legants :)

20 euro per maand is prima zakgeld.

-TheMightySlayer <3


Hey, Ik snap dat je haar wilt helpen maar ik denk dat ze al genoeg heeft aan iemand die naar haar luistert, of  haar gewoon steunt en een leuke opmerking over bijvoorbeeld de kleding die ze aanheeft geeft. Groetjes, Mij 

 


Reageer