Vraag

Vriendin is close met vriend van zus.

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen, ik heb een vraagje en wil graag jullie mening. Ik heb een vriendin en de vriend van haar zus is er ook heel vaak er zit tussen mijn vriendin en die vriend van de zus 6 jaar verschil maar ze zijn heel close en knuffelen altijd ik ben bang dat als ik dit zeg mijn vriendin boos word. Ze is ook altijd helemaal blij als hij er is en ze doet alles met hem dan wel met zijn vriendin erbij maar alsnog vind ik het raar. Wat is jullie mening hierover?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon laten, als ze achter jullie ruggen een relatie hebben, en je weet het, kan je het altijd even vertellen… 

Gewoon laten, als ze achter jullie ruggen een relatie hebben, en je weet het, kan je het altijd even vertellen… 

Bedankt voor de snelle reactie denk niet dat ze een relatie hebben of zullen krijgen maar ze stuurt ook altijd foto's met hem kijk als het haar broer was oke maar ja...

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ik denk dat er niks is tussen haar en die vriend, ook aangezien het leeftijdsverschil. Waarschijnlijk vind ze hem vriendschappelijk leuk. Maar als je er echt last van hebt kan je altijd met je vriendin praten. Ik snap dat het lastig is als je bang bent dat ze boos wordt. Maar je kan dat ook tegen haar zeggen.

Reageer