Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik wil eventjes advies?

Ik had een bff laten we haar even Arinana noemen. Ik en Ariana konden heel goed met elkaar vinden en kende elkaar als sinds dat we lett 1 zijn. We zijn altijd al bff's geweest. paar maanden geleden had Ariana een bf laten we hem even daan noemen. Ik kende daan al wel wat langer omdat hij met ons op de basisschool had gezeten en nu ook op vo met mij. Ariana woont in een andere stad maar komt bijna elke dag naar onze stad. 

Aryana en daniel hadden heel vaak gezoend enz en dat vond ik  wel schattig. maar op een dag moesten we een mondeling engels opnemen en ik en daan waren samen ingedeeld. We filmde in zo een speeltuintje en toen we gingen na bekijken zoende Daan mij ineens. ik durfte niet weg te duwen omdat ik bang was voor hem. op dat moment zag ik ineens dat Ariana ons zag want ze was blijkbaar daar met andere vriendinnen. ze zag het gebeuren en liep toen weg. Ze had me op alles geblokkeerd en was heel boos op mij. ik was verdrietig om wat er gebeurd was Maar dat zag ze niet. we hadden een heftige ruzie een dag later en toen ik in ariana haar herplaatsingen keek via ander acc zag ik allm backstabber dingen enzo. toen hadden we 4 maanden niet gesproken tot we goed hadden gemaakt. en we waren weer vriendinnen en ja. toen een vriendin van mij dat hoorde laten we haar isa noemen. werd zij jaloers dat wij weer bevriend werden en had een roddel verspreid dat ik blijkbaar met daan boom boom had gedaan niet kort geleden. en alweer was Ariana boos op mij maar ze vergaf me sneller na 1 week omdat ze logisch nadacht en wist dat k dat niet zou doen. Nu heeft Ariana alweer met Daan en ik ben bang dat daan haar weer pijn gaat doen. Ik heb Ariana al gezegd maar ze is alweer helemaal in love met hem. Ik zie daan ineens naar school met een zuigzoen dus help wat moet ik doen niks of? ik wil het beste voor Ariana ze heeft al veel megemaakt.

Waarschuwen heb je al gedaan, misschien even serieus met haar praten. Ik weet het echt niet misschien kan je met iemand van de kindertelefoon praten


Reageer