Vraag

Vriendin helpen

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey, 

Wij hebben met mijn meidengroep binnenkort een verjaardagfeestje van een van de meiden, en we blijven ook slapen. (of nouja niet degene die dat niet willen natuurlijk.) Iedereen had de poll of je kwam slapen al ingevuld, behalve een meisje en die zei dus gisteren van ‘jongens overtuig mij even om te komen’. dus wij hebben haar overgehaald om te komen, maar ik had een beetje een gek gevoel ofzo dat er iets niet goed zat dus ik had haar nog privé geappt. Ik wist niet zo goed of ze dat kon hebben van mij, want ik ken al deze meiden pas sinds dit schooljaar en weet dus nog niet alles over ze zeg maar. Ik vond het dus zelf heel eng om te appen of alles goed ging enz omdat ik niet zo goed wist of ze niet heel gek ging reageren. Maar ik had dus gevraagd of alles okay was en ze zei van ja hoor en toen zei ze dat slapen wat uit haar comfort zone ligt en dat haar hoofd allemaal problemen ging maken. Ik heb haar beetje gerustgesteld enzo en gezegd dat het gwn heel gezellig word. Ik zei van sry voor het vragen enz, had gwn een beetje t gevoel dat er iets niet goed ging ofz. Ze zei dat het helemaal oké was, en dat ze het juist heel lief vond.

Denken jullie dat ik het juiste heb gedaan? Of dat ik het gewoon had moeten laten rusten en niet had moeten vragen?

En ja dat wilde ik gewoon even zeggen

 

schaakgirlll

i don’t care about what you forget, but never forget to love yourself!💗


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hii @schaakgirlll! Je hebt zeker het juiste gedaan daar hoef je je echt niet druk om te maken! Het is toch juist super lief van je dat je zorgen om haar maakte en even vroeg of alles oke ging en ze zei ook dat ze het wel lief van je vond dus dat zit echt helemaal goed! Veel plezier alvast op het verjaardagfeestje! :)

Groetjes van ItsJustMe!

Reageer