vriendin geslagen

  • 1 September 2022
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Badge

Ik heb een agressieprobleem en ik en me vriendin waren laatst gewoon aan het stoeien gewoon normaal enz totdat ze perongeluk een vinger in me oog stak toen ontplofte ik en sloeg ik haar met me vuist in haar gezicht en toen kreeg ze bloedneus en ging ze heel boos naar huis daarna heeft ze me op alles geblokkeerd en weigert ze met me te praten en ook ontwijkt ze me alleen maar is dit nog goed te maken?


4 reacties

Nee,  voor mij zou het meteen exit zijn.  Sorry

Reputatie 4
Badge +2

Hoi!

sorry , maar dit is echt niet oké. Ik snap haar wel.

ik heb soms ook agressie probleempjes maar slaan… dat gaat echt te ver. Sorry maar voor mij als ik haar was dan was dit echt de stop.

sorry! Veel succes ! (Als je het nog goed wil maken…)

Ik zou meteen weg gaan of een rake terug en dan weggaan en dan over en uit. Maar zo zie ik het maar. Heel foute actie iig.

Sanny

Badge

Hey! Wat naar dat dit is gebeurt. Ik snap je reactie erg goed. Natuurlijk is het niet goed maar je bent zeker niet de enige die zo zou reageren ook wanneer die geen agressie problemen heeft. Je oog doet nu niet meer pijn / heeft geen letsel meer hoop ik? Van je vriendin kan ik het niet zeggen, weet ze dat je agressie problemen hebt? Zo nee zou ik dit haar uitleggen, aangezien ze het dan beter kan begrijpen. Maar ik snap haar reactie ook, waarschijnlijk is ze erg geschrokken en het geeft natuurlijk geen veilig gevoel wanneer dat gebeurt. Dus voor je weer contact op neemt zou ik het even laten zakken. Geef haar de tijd en weet dat ook niet elke relatie goed verloopt wat erg naar is maar het is wel de werkelijkheid. Maar het komt vast goed of het nu wel weer aan gaat of niet je komt er vast wel weer boven op. Ik hoop dat dit je tenminste een beetje geholpen heeft en voel je zeker geen slecht persoon, agressie problemen komen niet uit het niks probeer dat ook aan te pakken. Want vaak is het een tekort aan jezelf kunnen uiten. Denk goed om jezelf 😊❤️

Reageer