vriendin dumpen??

  • 26 May 2020
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14.5 jaar en zit met een dilemma, exact 1 week geleden vertelde ik online dat ik haar leuk vond en zij vond mij ook leuk dus nu hebben we fix. Maar nu zegt ze steeds dat ze wil afspreken, en sws is dat niet de bedoeling met corona maar ik zit ook steeds met stress en ben met andere dingen bezig, en ik denk zelfs eigenlijk dat ik ook geen gevoelens meer voor haar heb dus wat ik het liefste wil is dat we met de fix stoppen en gwn vrienden blijven of dat we er bijv later op terug kunnen komen na corona en dan zien of we elkaar leuk vinden. Maar het liefst dat eerste. Alleen weet ik zeker dat zij mij wel heel leuk vind en dat het haar pijn zou doen, en een paar dagen geleden stuurden we ook steeds hartjes en kusjes naar elkaar en zij praatte heel open over dingen. Dus het gaat haar veel pijn doen als het stopt maar dat is wel mijn wens en wil gwn vrienden blijven. 

Hoe moet ik dit aanpakken??? Help pls ik heb spijt van de fix en heb al een keer met haar afgesproken en zelfs al gezegd dat ik zaterdag kan afspreken terwijl ik het gwn niet wil en super veel stress heb en haar niet leuk vind. Het gebeurde ook allemaal veel te snel helphelphelp pls


7 reacties

Oke uhm uhm… zit ze op je school of woont ze in je stad/dorp?

Badge

ze zit op mn school maar in een andere klas en helemaal aan de andere vleugels van de school heeft ze les.

 

Hoi

 

Het lijkt me verstandig om open en eerlijk te zijn over wat er in je omgaat. Hoe langer je hiermee wacht, hoe lastiger dit zal worden. Ook voor het meisje zal het meer kwetsen om bv. over een tijd te horen dat je liever vrienden blijft, dan dat je dat bv. vandaag of morgen meedeelt. 

 

Bespreek met haar gerust wat je in dit topic neergeschreven hebt. Dat je het gezien de corona-maatregelen wat lastig vindt, dat je het snel vindt gaan, enzovoort. Als dit meisje weet wat er aan jouw kant speelt, zal ze hoogstwaarschijnlijk met minder vragen blijven zitten dan wanneer jij de fix zonder uitleg stop zou zetten. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Kunnen we ander miss ff de fix en verkering en die dingen gewoon tijdelijk stopzetten als een soort orientatie pauzen? Want het ging allemaal wel snel en het is corona-tijd enzo dus miss was het van mij ook niet handig om het toen al te zeggen. Maar mij lijkt het fijn om na de anderhalve meter samenleving verder te kijken hoe het gaat want sws vanwege corona vind ik het minder handig/fijn en ik wil ook gwn de tijd hebben om na te denken. Want het was misschien een beetje overhaast om toen een tijdje terug al te zeggen dat ik je leuk vond omdat het corona is maar ook omdat ik liever wat meer tijd wil om te kijken wat ik wil.
dit hierboven heb ik zojuist op een kladblok geschreven en ben van plan om tegen haar te zeggen maar ik weet niet of dit genoeg is en of het aardig klinkt, tips? of moet het anders gezegd worden??? pls advice

Dat vind ik een mooie tekst. Eerlijk en goed verwoord. Dit zou je naar mijn mening naar dit meisje kunnen sturen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Helemaal toppie

Kunnen we ander miss ff de fix en verkering en die dingen gewoon tijdelijk stopzetten als een soort orientatie pauzen? Want het ging allemaal wel snel en het is corona-tijd enzo dus miss was het van mij ook niet handig om het toen al te zeggen. Maar mij lijkt het fijn om na de anderhalve meter samenleving verder te kijken hoe het gaat want sws vanwege corona vind ik het minder handig/fijn en ik wil ook gwn de tijd hebben om na te denken. Want het was misschien een beetje overhaast om toen een tijdje terug al te zeggen dat ik je leuk vond omdat het corona is maar ook omdat ik liever wat meer tijd wil om te kijken wat ik wil.
dit hierboven heb ik zojuist op een kladblok geschreven en ben van plan om tegen haar te zeggen maar ik weet niet of dit genoeg is en of het aardig klinkt, tips? of moet het anders gezegd worden??? pls advice

 

Reputatie 1
Badge

Hey ja ik snap je zorgen het kan heel veel pijn doen.

Ik zou gewoon zeggen dat je effe een break wil want je vind het te snel gaan dat doet niet super veel pijn. En als je na een poosje haar niet meer leuk vind dan het gwn zeggen. En wel zo snel mogelijk zeggen des te langer het is hoe pijnlijker het is.

Reageer