Heyhey,
Sinds dit jaar zit ik op een nieuwe school en het bevalt me prima. Ik bedoel, school blijft natuurlijk wel school. Ik heb een zit inmiddels in een meidengroepje van 8 meiden (ja echt heel veel i know haha). Ik ben de 8e.
Een paar weken terug hadden we op school gala en toen kwam er een meisje die we allemaal niet kennen naar ons toen om te vragen of ze met ons mocht optrekken die avond. Wij vonden het allemaal wel prima enzo, en dachten er niet te veel bij.
Sinds afgelopen maandag (04/03/2024) kwam ze ineens in de pauze bij ons zitten en probeerde met iedereen een gesprek te starten. Deze hele week is ze bij ons komen zitten, en ze denkt inmiddels dat ze er echt helemaal bij hoort. We mogen haar allemaal echt niet maar durfen niet te zeggen dat we haar verschrikkelijk irritant vinden en dat ze weg moet gaan. Heeft iemand tips?
De enige manier om niet met haar te hoeven praten is door oordopjes in te doen en de hele pauze naar je telefoon te staren. we zitten in een groepsapp (die hadden we al) en daar appen mijn vriendinnen dus elke pauze in om zo maar te commernuceren.
Ik heb dat 1 dag gedaan tot ik besefde dat dat best wel pestgedrag is. Ik heb ze er wel mee geconfronteerd maar ze doen liever aan pesten dan dat ze zeggen dat ze weg moet. Ze komt ZOIEZO weer bij ons zitten maandag en niemand wil dat. Heeft iemand tips?