Vraag

vriendin begint mijn berichten te skippen

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Hey , ik had een vraagje. Ik heb sinds kort weer contact met een vriendin van mij, en ze stuurde mij dat ze mij had gemist enzo, dus begon ik meer met haar te sturen, de 2 eerste dagen ging alles goed tot ze opeens al mijn berichten begon te skippen. We waren echt wel close dus ik snap het niet. Ik had deze nacht van haar gedroomd en dat maakt het allemaal alleen maar pijnlijker, iemand tips? Wat kan ik nu het beste doen? 


4 reacties

Ik zou eens vragen of er iets aan de hand is ofzo, gewoon open doen en dan doet zij dat vast terug, Succes!

Badge

Ze zei Dat ze een moeilijk periode heeft. Ik Zou haar echt willen helpen. Ik weet niet echt wat ik Kan doen. Ik heb haar gezegd Dat ze altijd bij mij terecht kan. Wat kan ik nog meer doen? Haar gewoon tijd geven? En gewoon niks sturen tot zij mij stuurt?

Ik denk inderdaad dat dat het slimste is. Goed dat je hebt gezegd dat ze altijd bij jou terecht kan, en dan nu haar de ruimte geven. Als je merkt dat het slechter wordt met haar misschien nog eens vragen wat je voor haar kan doen (dus niet of je iets voor haar kan doen). Of vraag gewoon eens om te chillen, en dan niet per se haar proberen te helpen maar gewoon met elkaar zijn helpt al.

Badge

Ja awel ik had haar gevraagd of ze mss is naar de bioscoop Zou willen gaan maar ook Dat bericht heeft ze geskipt. Ik denk Dat het beste is Dat ik haar ruimte geef. Ik Zou echt niet weten wat ik Zou kunnen doen anders

Reageer