Vraag

Vriendin

  • 12 March 2022
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Badge

Een van m´n beste vriendinnen doet in de klas altijd van die kus gebaren en knipogen naar mij, als grap,  en ik doe het terug, ik heb 0% gevoelens ofzo voor haar,maar het voelt fijn om te doen en ik vind het stiekem wel leuk als ze het doet bij mij…. betekent dat nu dat ik gay ben? Ik denk de laatste tijd veel aan deze momenten en hoop dat het weer gebeurt… maar ik heb niet het idee dat ik op haar val. Ik vind het zelfs een beetje jammer dat ik weet dat ze het niet meent….  Kan iemand zeggen of ik gay ben…. En is dit normaal?


1 reactie

Hoi hoi,

 

Dit is heel erg normaal. Un vriendin en ik doen dit ook altijd. We weten alle 2 dat er geen gevoelens in het spel zijn. Als jij niet niet comfortabel voelt bij deze gebaren zou ik dit tegen je vriendin zeggen. Dat je het jammer vind dat ze het niet meent hoeft niet gelijk te betekenen dat je op meiden valt. Wanneer je echt gaat na denken dat je een relatie met haar wil en je hebt de toekomst al gepland dan zou het kunnen. Het is een weg die je moet gaan belopen en dat natuurlijk op je eigen tempo.

 

Succes!

Reageer