Vraag

vriendin?

  • 21 May 2021
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey. ik heb laatst een meisje leren kennen. we kunnen het super goed met elkaar vinden. we zijn allebei best verlegen maar hebben het super leuk met elkaar. we zijn  al meerdere keren op date geweest. en ik zie haar best wel zitten.  maar ze wil haar haar gaan verven en ze wil veel tatoeages en piercings en zo. ik heb hier niet zoveel mee… ik vind haar heel leuk, maar ik vind HAAR leuk ik zou het jammer vinden als ze alles zou gaan veranderen zeg maar.  voor mij is dit best een dingentje. een van de eerste vragen die ze me stelde was ook: ben je transfoob? (nee btw haha). ik ben gewoon een beetje angstig dat ik dalijk een relatie heb en dat ze ineens groen haar heeft. helemaal onder de tatoeages zit en er ineens achter komt dat ze zich geen meisje voelt. ik vind zeker dat ze haar eigen keuzes moet maken en als dat is wat zij wil dan sta ik daar natuurlijk helmaal achter. maar ik weet niet of zij dan is wat ik wil.

 

wat moet ik doen of heet iemand tips.

(we zijn beide 17 btw)

 


4 reacties

hoii

 

ik snap dat je hier niet helemaal op zit te wachten nee. je zou het het best gewoon eerlijk tegen haar kunnen vertellen. dan weet ze hoe jij je erover voelt en misschien doet ze het dan wel niet.

 

 

Badge

Ik denk dat jullie er over moeten praten en je hebt gelijk ze is verantwoordelijk voor zichzelf maar ik denk dat jullie het er vast wel uitkomen.

 

 

Ik hoop dat dit je helpt 

Badge

Ik denk dat het ook belangrijk is om er over na te denken wat je nou eigenlijk echt leuk  aan haar vindt. Haar uiterlijk of haar innerlijk? En het lijkt mij ook handig om er inderdaad gewoon een openlijk gesprek over te hebben. Niet helemaal voorbereid ofzo, maar gewoon als je een keer met zijn tweeën bent. Ik zou het gesprek misschien een beetje luchtig houden met een grapje hier en daar, maar vooral duidelijk maken wat jij ervan vindt wanneer ze allemaal tatoeages zou nemen en haar haar verven etc. 

Ik denk dat het ook belangrijk is om er over na te denken wat je nou eigenlijk echt leuk  aan haar vindt. Haar uiterlijk of haar innerlijk?

dankjewel voor de tips, maar nee daar hoef ik niet over na te denken hoor hahaha allebij namelijk innerlijk is uiteraard het aller belangrijkst.  maar ik zal het er binnenkort een keer met haar over proberen te hebben thx.

Reageer