hoi iedereen, ik verveel me en voel me op dit moment niet zo goed dus ik besloot om mn verhaal online te zetten. lees dit zeker als je het moeilijk hebt met fake friends.
Lager
dus we starten in het lager. ik had veel vriendinnen en 1 van die vriendinnen was lilly ( ze heet niet echt zo) lilly en ik gingen naar het middelbaar gaan in dezelfde school. zij ging de richting Latijn doen en wou me overtuigen om dat ook te doen al wou ik het zelf eigenlijk niet. ik had geen interesse maar voelde me verplicht.
Latijn
ik startte uiteindelijk in latijn maar ik merkte al snel dat het me niet echt lag, de overstap van lager naar middelbaar was dus best wel groot voor mij. ik werd er mentaal helemaal door afgebroken. ik had ook elke dag woordjestoets wat maakte dat ik heel veel stress had. Ik had zeer goede punten maar ik vond het echt niet leuk! Ik voelde ook dat Lilly nieuwe vriendinnen was aan het maken maar wel bij mij bleef… Ik was afhankelijk van haar. want ik had niemand anders. de stress en depressie werden alleen maar erger. ik mocht EIN-DE-LIJK van richting veranderen
Nieuwe klas
ik kwam in een totaal nieuwe klas en maakte nieuwe vriendinnen. ik werd vriendinnen met Yana (ze heet weer niet echt zo) ik had toen een heel gemeen bericht gestuurd naar mn oude vriendin Lilly: Ik was haar beu, heel erg om te zeggen maar het prille van de nieuwe vriendschap voelde zooo goed… uiteindelijk veranderde Yana van school, haar punten waren te slecht.
Vriendengroep nu
nu zit in een vriendengroep van 6 er zijn sowieso al 3 duos maar ik blijf altijd over… ik heb niemand die ik echt leuk vind. ik heb spijt van wat alles is gebeurd. Ik haat eigenlijk mijn ‘vriendengroep’ maar ik denk altijd aan de gedachte dat het schooljaar bijna gedaan is. de vriendengroep lacht om onnozele dingen en zijn kinderachtig.
Hebben jullie mss tips voor me?
dat is mn verhaal, hopelijk was het een beetje duidelijk en georganiseerd…
veel liefs x
Summergirl